Is er nog steeds interesse in een Norwoordgroep voor (Midden-) Limburg? Ik wil er graag eentje opzetten! Laat even wat van je horen als je mee wil doen!
Groetjes, Angelique
Er is 1 resultaat gevonden
- di mei 14, 2013 4:41 pm
- Forum: Prikbord
- Onderwerp: zelfhulpgroep in (Midden-) Limburg?
- Reacties: 3
- Weergaves: 17702