Er is 1 resultaat gevonden

door La Strega
ma okt 05, 2015 4:22 pm
Forum: Gastenboek
Onderwerp: het gevoel: "sorrie dat ik besta"
Reacties: 0
Weergaves: 16952

het gevoel: "sorrie dat ik besta"

Wellicht zijn veel vrouwen (en mannen die ook op deze site kijken) nog steeds op zoek nar een relatie. Dat moet ieder voor zich weten, daar heb ik geen waardeoordeel over. Maar deze site is wel opgericht , lijkt mij, om verdere mislukkingen op relatie gebied te voorkomen. Per " toeval "( ...