Hoi allemaal,
Weet iemand misschien een zelfhulpgroep in (Midden-) Limburg?
En voor het geval die er niet is, zijn er nog meer mensen geinteresseerd om er eentje op te zetten samen?
Groetjes, Angie
Er zijn 2 resultaten gevonden
- za aug 07, 2010 9:38 pm
- Forum: Prikbord
- Onderwerp: zelfhulpgroep in (Midden-) Limburg?
- Reacties: 3
- Weergaves: 17698
- za jul 24, 2010 5:29 pm
- Forum: Gastenboek
- Onderwerp: Niet weer in dezelfde val aub
- Reacties: 21
- Weergaves: 62451
Niet weer in dezelfde val aub
Hallo allemaal, Ik heb vandaag wat rondgesnuffeld op de site en in het forum, en heel interessante dingen gelezen. Ik ken het boek van Norwood. Ik heb het zo'n 15 jaar geleden al een keer helemaal stuk gelezen en toen op die manier over een relatie heen gekomen en er stukken sterker uitgekomen. Ik m...