Ja, ik ben ook geinteresseerd en wil best meehelpen bij het opzetten ervan.
Groetjes, Manon.
Er zijn 3 resultaten gevonden
- di okt 18, 2011 4:42 pm
- Forum: Prikbord
- Onderwerp: Norwoodgroep Limburg
- Reacties: 0
- Weergaves: 9858
- di okt 18, 2011 4:40 pm
- Forum: Prikbord
- Onderwerp: zelfhulpgroep in (Midden-) Limburg?
- Reacties: 3
- Weergaves: 17700
Norwoodgroep Limburg
Hoi,
Ik ben zeker bereid om samen met anderen een Norwoodgroep op te zetten in Limburg. Wie doet mee?
Ik ben zeker bereid om samen met anderen een Norwoodgroep op te zetten in Limburg. Wie doet mee?
- do aug 18, 2011 9:01 am
- Forum: Prikbord
- Onderwerp: Norwoodgroep Limburg
- Reacties: 2
- Weergaves: 13105
Norwoodgroep Limburg
Ik ben ook erg geinteresseerd in deelname aan een Norwoodgroep in Limburg. Is er al nieuws?