Er zijn 3 resultaten gevonden

door Manon
di okt 18, 2011 4:42 pm
Forum: Prikbord
Onderwerp: Norwoodgroep Limburg
Reacties: 0
Weergaves: 9858

Norwoodgroep Limburg

Ja, ik ben ook geinteresseerd en wil best meehelpen bij het opzetten ervan.

Groetjes, Manon.
door Manon
di okt 18, 2011 4:40 pm
Forum: Prikbord
Onderwerp: zelfhulpgroep in (Midden-) Limburg?
Reacties: 3
Weergaves: 17700

Norwoodgroep Limburg

Hoi,

Ik ben zeker bereid om samen met anderen een Norwoodgroep op te zetten in Limburg. Wie doet mee?
door Manon
do aug 18, 2011 9:01 am
Forum: Prikbord
Onderwerp: Norwoodgroep Limburg
Reacties: 2
Weergaves: 13105

Norwoodgroep Limburg

Ik ben ook erg geinteresseerd in deelname aan een Norwoodgroep in Limburg. Is er al nieuws?