zelfhulpgroep in (Midden-) Limburg?

Voor mededelingen of advertenties, bijvoorbeeld als je wilt weten of er in jouw buurt belangstelling is om een Norwoodgroep te beginnen.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
angie
Berichten: 2
Lid geworden op: za jul 24, 2010 5:18 pm
Locatie: Limburg

zelfhulpgroep in (Midden-) Limburg?

#1 Bericht door angie » za aug 07, 2010 9:38 pm

Hoi allemaal,

Weet iemand misschien een zelfhulpgroep in (Midden-) Limburg?
En voor het geval die er niet is, zijn er nog meer mensen geinteresseerd om er eentje op te zetten samen?

Groetjes, Angie

Manon
Berichten: 3
Lid geworden op: ma nov 08, 2010 9:03 am

Norwoodgroep Limburg

#2 Bericht door Manon » di okt 18, 2011 4:40 pm

Hoi,

Ik ben zeker bereid om samen met anderen een Norwoodgroep op te zetten in Limburg. Wie doet mee?

ikke70
Berichten: 77
Lid geworden op: vr apr 01, 2011 8:55 pm

#3 Bericht door ikke70 » di okt 18, 2011 8:04 pm

ik blijf graag op de hoogte en wil evt graag meedoen als er genoeg interesse voor is
hopelijk lukt het hier ook eens (eindelijk)
groetjes ikke

Ang72
Berichten: 1
Lid geworden op: do mei 09, 2013 12:39 pm
Locatie: Limburg

nog steeds interesse?

#4 Bericht door Ang72 » di mei 14, 2013 4:41 pm

Is er nog steeds interesse in een Norwoordgroep voor (Midden-) Limburg? Ik wil er graag eentje opzetten! Laat even wat van je horen als je mee wil doen!

Groetjes, Angelique

Plaats reactie