Norwoodgroep Limburg

Voor mededelingen of advertenties, bijvoorbeeld als je wilt weten of er in jouw buurt belangstelling is om een Norwoodgroep te beginnen.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
mams3

Norwoodgroep Limburg

#1 Bericht door mams3 » wo jul 13, 2011 11:13 pm

Hoi,

Is er al meer bekend/animo voor het opzetten van zo'n groep in Limburg?!? Wat voor een voorwaarden zijn eraan verbonden. Moet er iemand bij zijn die therapeut/psycholoog is?
Weet zeker dat wij hier in Limburg er een kunnen gebruiken!

Laat van je horen!
Groetjes uit Heerlen

Anna
Site Admin

#2 Bericht door Anna » do jul 14, 2011 11:42 am

Achterin het boek 'Als hij maar gelukkig is' staat hoe je zo'n groep op kunt zetten. In het 2e boek van Robin Norwood, hoofdstuk 7 staat uitgebreider het waarom van zo'n zelfhulpgroep en waar die aan moet voldoen. Op mijn website www.norwoodgroep.nl kun je bij 'Zelf een Norwoodgroep opzetten' lezen over mijn eigen ervaringen daarmee, en tips en materiaal dat je kunt gebruiken.

Maar ik zou in elk geval eerst het boek lezen, 'Als hij maar gelukkig is', als je dat nog niet gedaan hebt. Daar staat ook het hoofdstuk 'De weg naar herstel' in (hoofdstuk 10) met de 10 stappen, waar deelname aan een zelfhulpgroep met lotgenoten er een van is. En uitleg waarom dat zo belangrijk is.

Succes!

Hartelijke groet,
Anna

Manon

Norwoodgroep Limburg

#3 Bericht door Manon » do aug 18, 2011 9:01 am

Ik ben ook erg geinteresseerd in deelname aan een Norwoodgroep in Limburg. Is er al nieuws?

Plaats reactie