Norwoodgroep in Haarlem?
Norwoodgroep in Haarlem?
Wie heeft er belangstelling in een norwoodgroep in Haarlem?
Ik wil wel meehelpen aan het opzetten hiervan.
Groeten, Brigitte
Ik wil wel meehelpen aan het opzetten hiervan.
Groeten, Brigitte
Groep in Haarlem
Hoi!
Ook ik zou belangstelling hebben voor een Norwoodgroep in Haarlem! Als ik iets kan betekenen bij het opzetten ervan dan hoor ik dat graag!
Groet van Michelle
Ook ik zou belangstelling hebben voor een Norwoodgroep in Haarlem! Als ik iets kan betekenen bij het opzetten ervan dan hoor ik dat graag!
Groet van Michelle
Hoi Lisl en Michelle,
Ik stuur jullie mijn hotmailadres.
Dan kunnen we via de mail nummers uitwisselen.
Ook voor anderen die zich willen aanmelden.
Stuur een mailtje naar Britt-bb@hotmail.com
Spreek jullie binnenkort,
Groeten, Brigitte
Ik stuur jullie mijn hotmailadres.
Dan kunnen we via de mail nummers uitwisselen.
Ook voor anderen die zich willen aanmelden.
Stuur een mailtje naar Britt-bb@hotmail.com
Spreek jullie binnenkort,
Groeten, Brigitte
Norwoodgroep in Haarlem
Ik zie dat er inmiddels een paar maanden zijn verstreken sinds de optie voor een Norwoodgroep in Haarlem. Is het inmiddels gelukt er èèn op te zetten? Zo ja, zou ik hier graag aan meedoen, en iets meer details willen weten.
Norwoodgroep in Haarlem
Hoi Brigitte,
Nog even een reactie op mijn laatste bericht, zie nu pas dat je je email adres hebt geplaatst voor evt. aanmeldingen, sorry, dit is nieuw voor mij. Als je het goed vindt, ga ik je mailen,oké?
Vriendelijke groet,
Laura
Nog even een reactie op mijn laatste bericht, zie nu pas dat je je email adres hebt geplaatst voor evt. aanmeldingen, sorry, dit is nieuw voor mij. Als je het goed vindt, ga ik je mailen,oké?
Vriendelijke groet,
Laura
Norwoodgroep in Haarlem
Hallo Anna,
Ik heb Brigitte een mailtje gestuurd met een verzoek om info over de groep in Haarlem, omdat ik het idee had dat zij hierin het voortouw wilde nemen, maar ik heb helaas niets meer van haar vernomen. Ook ik weet dus niets van een nieuwe groep in Haarlem...
Vriendelijke groet, Laura
Ik heb Brigitte een mailtje gestuurd met een verzoek om info over de groep in Haarlem, omdat ik het idee had dat zij hierin het voortouw wilde nemen, maar ik heb helaas niets meer van haar vernomen. Ook ik weet dus niets van een nieuwe groep in Haarlem...
Vriendelijke groet, Laura
ander mailadres
Hoi Laura en anderen,
Het hotmailadres is al een tijd niet meer ingebruik.
Als je een periode niet hebt ingelogd schijnt het niet meer gebruikt te kunnen worden.
Dus stuur een mail naar britburg@live.nl als je belangstelling hebt.
Groeten, Brigitte
Het hotmailadres is al een tijd niet meer ingebruik.
Als je een periode niet hebt ingelogd schijnt het niet meer gebruikt te kunnen worden.
Dus stuur een mail naar britburg@live.nl als je belangstelling hebt.
Groeten, Brigitte
Norwoodgroep Haarlem
Hoe gaat het nu met de Norwoodgroep in Haarlem? Is die ooit opgezet? Anders denk ik eraan om er eentje op te zetten dus als er eentje is hoor ik het graag!