hulpeloos Belgie
-
FIREDANCE4769
hulpeloos Belgie
wil een zelfhulpgroep opstarten in belgie daar ik het hele internet zocht naar hulpverleners en gepaste therapeuten keerde ik van een kale reis terug heb het gevoel dat niemand me begrijpt en in belgie hoorde ze blijkbaar nog nooit van dergelijke relatieverslavingen ik leesde het boek en vond mezelf erin terug en door de laatste man die ik had zijn mn ogen open gegaan .hij heeft blijkbaar hetzelfde probleem maar beseft het nog niet dus wat hem betreft heb ik de moed opgegeven hem te helpen.DUS VROUWEN UIT BELGIE LAAT ONS SAMEN HET PROBLEEM OPLOSSEN OM STERKER TE WORDEN EN TERUG IN ONSZELF TE GELOVEN EN ONS ZELFVRTROUWEN WEER OP TE BOUWEN IK ZOEK NAAR MENSEN MET DERGELIJK PROBLEEM OMGEVING ANTWERPEN
herken mezelf in het boek wil groep opstarten in belgie
-
optimistje
hallo Firedance
Ben je nog steeds geïnteresseerd om een norwoodgroep op te richten in de buurt van Antwerpen? Ik heb ook interesse, zou het eventueel wat willen verruimen naar Mechelen, Brussel, Leuven, wat tocht allemaal niet zo ver van elkaar ligt, ook met het openbaar vervoer doenbaar is.
hartelijke groet,
Optimistje
Ben je nog steeds geïnteresseerd om een norwoodgroep op te richten in de buurt van Antwerpen? Ik heb ook interesse, zou het eventueel wat willen verruimen naar Mechelen, Brussel, Leuven, wat tocht allemaal niet zo ver van elkaar ligt, ook met het openbaar vervoer doenbaar is.
hartelijke groet,
Optimistje