Norwoodgroep in Rotterdam gewenst

Voor mededelingen of advertenties, bijvoorbeeld als je wilt weten of er in jouw buurt belangstelling is om een Norwoodgroep te beginnen.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Venessa
Berichten: 2
Lid geworden op: do jan 19, 2017 11:34 am

Norwoodgroep in Rotterdam gewenst

#1 Bericht door Venessa » do jan 19, 2017 11:39 am

Ik heb grote interesse in een groep in Rotterdam of naaste omgeving. Is dit te realiseren?

Anna
Site Admin
Berichten: 18423
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

Re: Norwoodgroep in Rotterdam gewenst

#2 Bericht door Anna » do jan 19, 2017 2:57 pm

Venessa schreef:Ik heb grote interesse in een groep in Rotterdam of naaste omgeving. Is dit te realiseren?
Ik krijg nu ook bijna dagelijks aanvragen voor een groep in Rotterdam. Het opzetten van een groep in Rotterdam is keer op keer stuk gelopen op het niet kunnen vinden van een goede ruimte. Als je een geschikte ruimte kunt vinden lijkt me dat er genoeg animo is om weer een groep op te starten.

Dus misschien kunnen degenen die interesse hebben hier reageren. En als er dan een groepje bijeen kan komen (bij iemand thuis of in een café om kennis te maken en verdere afspraken te maken) kan ik ook die anderen die mij gemaild hebben een mailtje sturen.
Groeten, Anna

Joanne
Berichten: 1
Lid geworden op: vr jan 20, 2017 10:02 am

Re: Norwoodgroep in Rotterdam gewenst

#3 Bericht door Joanne » vr jan 20, 2017 10:05 am

Ik ben ook geïnteresseerd in het opstarten van een groep in Rotterdam! Er is ook een groep in Den Haag, maar ik kan bijna nooit op maandagavond in verband met mijn werk.
Ook ken ik nog iemand die zou willen aansluiten!

Venessa
Berichten: 2
Lid geworden op: do jan 19, 2017 11:34 am

Re: Norwoodgroep in Rotterdam gewenst

#4 Bericht door Venessa » vr jan 27, 2017 10:27 pm

Joanne schreef:Ik ben ook geïnteresseerd in het opstarten van een groep in Rotterdam! Er is ook een groep in Den Haag, maar ik kan bijna nooit op maandagavond in verband met mijn werk.
Ook ken ik nog iemand die zou willen aansluiten!
Nou dat zijn er al 3. Dat is toch gaaf. Hopelijk kunnen we hier iets mee. :)

lekkerbek
Berichten: 3
Lid geworden op: wo apr 12, 2017 11:22 am

Re: Norwoodgroep in Rotterdam gewenst

#5 Bericht door lekkerbek » wo apr 12, 2017 2:14 pm

Hallo dames,

Ik heb ook belangstelling in een groep in Rotterdam. Is er na januari nog verder actie ondernomen of is het daar bij gebleven? Ik denk aan locaties die mogelijk in huizen van de wijk gevonden kunnen worden.

lekkerbek
Berichten: 3
Lid geworden op: wo apr 12, 2017 11:22 am

Re: Norwoodgroep in Rotterdam gewenst

#6 Bericht door lekkerbek » do aug 24, 2017 4:29 pm

Venessa schreef:Ik heb grote interesse in een groep in Rotterdam of naaste omgeving. Is dit te realiseren?
Hai Vanessa.
Norwoodgroep Rotterdam is op 27-7-17 gestart in Huis van de Wijk Yongsters in Rotterdam Zevenkamp. We komen elke donderdagochtend bijeen van 09:00 uur tot 10:30 uur. Aanmelden kan via een mailtje naar norwoodgroeprotterdam@gmail.com te sturen. Heb je nog belangstelling aan deelname, dan ben je welkom.

Plaats reactie