Hoe krijg ik contact met een Norwoodgroep?

Voor mededelingen of advertenties, bijvoorbeeld als je wilt weten of er in jouw buurt belangstelling is om een Norwoodgroep te beginnen.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Yolande
Berichten: 1
Lid geworden op: ma sep 25, 2017 12:23 pm

Hoe krijg ik contact met een Norwoodgroep?

#1 Bericht door Yolande » ma sep 25, 2017 12:39 pm

Hallo,

Ik ben al een aantal dagen bezig een Norwoodgroep bij mij in de buurt te vinden, Enschede.
Ik ben er inmiddels, na lang wachten, achter dat de groep in Zutphen is opgeheven.
Ook heb ik een mail gestuurd naar de groep in Arnhem. Geen reactie.
Heeft iemand een overzicht van de nog wél bestaande groepen en hoe deze te contacten? Met werkende email adressen in ieder geval.
Misschien is het ook een idee om de website bij te werken zodat je je sneller aan kunt melden bij een groep.

Groet, Yolande

Anna
Site Admin
Berichten: 18422
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

Re: Hoe krijg ik contact met een Norwoodgroep?

#2 Bericht door Anna » wo sep 27, 2017 6:45 pm

Yolande schreef:Hallo,

Ik ben al een aantal dagen bezig een Norwoodgroep bij mij in de buurt te vinden, Enschede.
Ik ben er inmiddels, na lang wachten, achter dat de groep in Zutphen is opgeheven.
Ik begrijp dat het heel vervelend is als je lang moet wachten op antwoord op je mail als je je wilt aanmelden bij een Norwoodgroep. Ik hoor deze klacht vaker. Bij veel groepen wordt de mail niet iedere dag gecheckt. Ik zou willen dat dat anders was. Maar het is in de groepen vaak al moeilijk om iemand te vinden die die rol wil vervullen naast het deelnemerschap.
Yolande schreef:Ook heb ik een mail gestuurd naar de groep in Arnhem. Geen reactie.
Ik heb een mailtje gestuurd naar iemand van de Norwoodgroep Arnhem. Ik heb nog geen antwoord. Maar ik weet wel dat die groep twee maanden geleden enthousiast is gestart (herstart).
Yolande schreef:Heeft iemand een overzicht van de nog wél bestaande groepen en hoe deze te contacten? Met werkende email adressen in ieder geval.
Er is een 'Landelijke lijst Norwoodroepen' te vinden op de Norwoodgroep website:
https://www.norwoodgroep.nl/#_LANDELIJK ... OODGROEPEN

Ook informatie over Al Anon (voor partners en familieleden van alcoholisten), ACoA (voor volwassen kinderen van alcoholisten), CoDA groepen (voor codependents) en SLAA (Sex and Love Addiction Anonymous, groepen voor mannen en vrouwen) kun je vinden via mijn website in ditzelfde gedeelte:
https://www.norwoodgroep.nl/#_LANDELIJK ... OODGROEPEN
Yolande schreef:Misschien is het ook een idee om de website bij te werken zodat je je sneller aan kunt melden bij een groep.
Deze landelijke lijst wordt voortdurend bijgewerkt, maar ik krijg niet altijd direct de informatie toegestuurd.

Groet, Anna

Plaats reactie