Help! mijn dierbare is verslaafd

Voor mededelingen of advertenties, bijvoorbeeld als je wilt weten of er in jouw buurt belangstelling is om een Norwoodgroep te beginnen.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Anna
Site Admin
Berichten: 18421
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

Help! mijn dierbare is verslaafd

#1 Bericht door Anna » di mei 08, 2018 4:00 pm

Help! mijn dierbare is verslaafd

Wil jij weten wat wij voor jou kunnen doen?

Kom dan aanstaande zaterdag 12 mei naar onze Informatiemiddag!


Heb jij moeite met de verslaving van een dierbare? Kom dan naar onze informatiemiddag en maak kennis met de ondersteuning die wij jou hierin kunnen bieden.

Een dierbare hebben die verslaafd is, kan veel verdriet en ingrijpende problemen met zich meebrengen. Tijdens onze informatiemiddag bieden wij de mogelijkheid een begin te maken aan de oplossing.

De dag begint met een korte lezing van een GGZ professional over verslaving en de effecten daarvan op naasten en een ervaringsverhaal van iemand die hetzelfde heeft meegemaakt als jij. Daarna kun je kiezen uit verschillende activiteiten zoals een groepsgesprek, een 1 op 1 gesprek en een workshop. Ook is er een advocate aanwezig om antwoord te geven op juridische vraagstukken waar je tegen aanloopt. We hebben naast alle zwaardere elementen ter ontspanning een stoelmasseur beschikbaar, waar je even lekker een moment voor jezelf kunt nemen als je daar behoefte aan hebt.

We hebben nog een klein aantal plekken beschikbaar, dus schrijf je vandaag nog in!

Aanmelden? Klik hier: https://helpmijndierbareisverslaafd.nl/ ... erdam-mei/

Plaats reactie