Heart of Living, activiteiten, coaching 45+

Voor mededelingen of advertenties, bijvoorbeeld als je wilt weten of er in jouw buurt belangstelling is om een Norwoodgroep te beginnen.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Annaelise
Berichten: 1
Lid geworden op: ma jun 25, 2018 7:07 pm

Heart of Living, activiteiten, coaching 45+

#1 Bericht door Annaelise » di jun 26, 2018 4:42 pm

Heart of Living voor 45+

Ik ben Mariëlle Broekman, ervaringsdeskundige op het gebied van relatieverslaving. Ik heb zelf lange tijd moeite gehad met relaties. Ik viel voor de verkeerde mannen, had angst om mij te binden en kende mijn eigen gevoel niet genoeg. Ik dacht ook dat ik tevreden was met mijn leven alleen. Er waren periodes dat ik niet open stond voor een relatie, maar wel aan het daten was. Tot het moment dat ik ontdekte dat ik eerst echt met mijzelf in verbinding moest komen voordat ik verbinding met een ander aan kon gaan. Met die wetenschap ben ik met mijzelf aan de slag gegaan. Ik heb diverse trainingen, cursussen en opleidingen gevolgd die hebben geleid tot het inzicht en de verdieping die ik nodig had om Heart of Living op te kunnen zetten.

Het is mijn missie gelijkgestemde mensen te verbinden en te inspireren. Mijn doelstelling: het bevorderen en vinden van liefde.

Van leed naar liefde!

- Wil je aan de slag met de destructieve relatiepatronen die ervoor zorgen dat je niet de liefde ervaart, waar je zo naar verlangt?
- Loop je steeds vast in je relaties?
- Blokkeer je in de liefde door negatieve ervaringen uit het verleden?
- Val je steeds op de verkeerde types?

Maak dan een afspraak voor een coachingsessie in de natuur of een healing/readingsessie.

Daarnaast organiseert Heart of Living allerlei activiteiten voor 45-plussers om andere gelijkgestemde mensen te leren kennen en meer inzicht te krijgen in jezelf.

* Aanschuifdiners
* Wandelingen met na afloop koffie, lunch, of borrel en diner, of barbecue
* Boottochtjes
* Lazy sunday afternoons met muziek
* Single party’s ‘Meet, drink, dance & talk’

* Workshop ‘Jij en de liefde’
* Workshop Transformatiespel

* Huifkartocht op de Hoge Veluwe
* Yoga-welness weekend
* 5-daagse wandelreis in de wijngaarden van de Elzas
* 5-daagse wandelreis in Portugal

Interesse? Kijk voor meer informatie op: http://www.heartofliving.nl

Voor vragen kun je mailen naar: info@heartofliving.nl

Je kunt je ook aansluiten bij onze Facebook groep, de 'Heart of Living Community'.

Warme groet,

Mariëlle

Plaats reactie