Interview AD

Voor mededelingen of advertenties, bijvoorbeeld als je wilt weten of er in jouw buurt belangstelling is om een Norwoodgroep te beginnen.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Michèle Hartog
Berichten: 1
Lid geworden op: ma okt 09, 2006 1:26 pm

Interview AD

#1 Bericht door Michèle Hartog » ma okt 09, 2006 1:43 pm

Beste lezers van het Norwood-forum,

Voor het Algemeen Dagblad ben ik bezig met een artikel over relatieverslaving. Wat is dit, hoeveel mensen hebben hiermee te maken, hoe beinvloedt dit je leeven en wat kun je ertegen doen.

Voor dit artikel ben ik op zoek naar iemand die relatieverslaafd is en daar met mij over wil praten.
Dit interview plaats ik het liefst met naam en foto, maar het kan eventueel anoniem in de krant.

Heb je interesse om mee te werken, stuur dan een mailtje naar m_hartog@zonnet.nl of bel naar 0229-2354383.

Groetjes,

Michèle
Journalist

Anna
Site Admin
Berichten: 18449
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

#2 Bericht door Anna » di okt 24, 2006 2:05 pm

Als het goed is staat morgen (woensdag) het artikel van Michèle Hartog over relatieverslaving in het Algemeen Dagblad, op de familie & relatie pagina.
Anna

Daantje
Berichten: 1721
Lid geworden op: di apr 18, 2006 5:32 pm
Locatie: Woerden
Contacteer:

#3 Bericht door Daantje » wo okt 25, 2006 2:31 pm

Ik heb hem in 2-voud gekocht..

naomi
Berichten: 3
Lid geworden op: wo okt 25, 2006 2:38 pm
Locatie: Rotterdam

#4 Bericht door naomi » wo okt 25, 2006 6:32 pm

Ik las het artikel en werd er erg door geraakt. Ben gelijk toen ik thuis kwam van mijn werk achter de pc gedoken.
Bedankt dat op deze manier mijn aandacht erop gericht werd en dat ik nu weet dat ik er iets mee kan.

Naomi
niets doen is stilstaan; en ik wil groeien !!

Anna
Site Admin
Berichten: 18449
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

#5 Bericht door Anna » do jan 25, 2007 4:45 pm

Hallo allemaal,
Ik merk aan alle e-mail die ik krijg dat er weer een artikel in een tijdschrift is verschenen over relatieverslaving. Dit keer in 'Psychologie Magazine'. Ik ben vandaag meteen naar de winkel gegaan om het te kopen, heb het net gelezen, vind het een heel goed artikel! Daar zullen de komende dagen wel meer reacties op komen denk ik.
Groetjes, Anna

Plaats reactie