Ik ben bezig met een inventarisatie van het ledenbestand van de Online Norwoodgroep (het besloten gedeelte van het Norwoodgroep Forum).
Aan de vrouwen die langer dan vijf maanden niet hebben ingelogd:
Laat me even weten of je nog interesse hebt in deelname aan de Online Norwoodgroep. Als ik geen bericht van je krijg zal ik je van de ledenlijst van deze besloten groep verwijderen (je registratie op het Norwoodgroep Forum blijft dan nog wel in tact).
Je kunt daarna altijd weer een nieuwe aanvraag doen.
Hartelijke groeten,
Anna Schmitz
Inventarisatie ledenbestand
Inventarisatie ledenbestand
Laatst gewijzigd door Anna op ma apr 12, 2010 1:32 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Op zondag 13 januari 2008 zijn alle leden van de Online Norwoodgroep (het besloten forum) van de lijst van deze besloten groep verwijderd die langer dan 5 maanden niet hebben ingelogd.
Zij staan nog wel als lid geregistreerd op het Norwoodgroep Forum.
Er kan altijd weer opnieuw een aanvraag worden gedaan voor toelating tot deze besloten groep.
Daarbij zijn van de 'Gebruikerslijst' van het Norwoodgroep Forum verwijderd:
- alle leden die na hun inschrijving nooit hebben ingelogd en langer dan een jaar waren ingeschreven (vóór januari 07) en
- alle leden die langer dan twee jaar niet hebben ingelogd (vóór januari 06)
Zij staan nog wel als lid geregistreerd op het Norwoodgroep Forum.
Er kan altijd weer opnieuw een aanvraag worden gedaan voor toelating tot deze besloten groep.
Daarbij zijn van de 'Gebruikerslijst' van het Norwoodgroep Forum verwijderd:
- alle leden die na hun inschrijving nooit hebben ingelogd en langer dan een jaar waren ingeschreven (vóór januari 07) en
- alle leden die langer dan twee jaar niet hebben ingelogd (vóór januari 06)
lukt niet
ik had ik december 2007 nog ingelogd, en nu in februari weer. (korter dan 5 mnd dus)
dan ben ik wel ingelogd, kan ik zien omdat ik nu kan 'uitloggen' maar....ik ben wel geband van het besloten forum.
duss...kan niet meer bij mijn eigen verhaal, of bij anderen....
klopt dit?
of doe ik iets verkeerd???
dan ben ik wel ingelogd, kan ik zien omdat ik nu kan 'uitloggen' maar....ik ben wel geband van het besloten forum.
duss...kan niet meer bij mijn eigen verhaal, of bij anderen....
klopt dit?
of doe ik iets verkeerd???
Zelfs een weg van duizend mijl begint met een enkele stap
of toch...
of logde ik toch in juli voor t laatst in? in dat geval excuses!!!!
ach ja...misschien moet het zo zijn?
heb nu vrij persoonlijk van me afgeschreven op het open gedeelte, was ingelogd en wist gisteren niet zeker of het nu open was of niet; ja dus.
enfin...ik heb eigenlijk weinig te verbergen...geeft niet.
toch vind ik het wel leuk om nog even te lezen hoe het met iedereen gaat en misschien nog iets kwijt te kunnen/te leren
t is tnslotte een levenslange leerschool he...
ach ja...misschien moet het zo zijn?
heb nu vrij persoonlijk van me afgeschreven op het open gedeelte, was ingelogd en wist gisteren niet zeker of het nu open was of niet; ja dus.
enfin...ik heb eigenlijk weinig te verbergen...geeft niet.
toch vind ik het wel leuk om nog even te lezen hoe het met iedereen gaat en misschien nog iets kwijt te kunnen/te leren
t is tnslotte een levenslange leerschool he...
verplaatsen
hallo anna,
misschien kun je idd de berichten die ik bij het stappenplan schreef verplaatsen?
dank
riekje
misschien kun je idd de berichten die ik bij het stappenplan schreef verplaatsen?
dank
riekje