Norwoodgroep omgeving Apeldoorn-Deventer?

Voor mededelingen of advertenties, bijvoorbeeld als je wilt weten of er in jouw buurt belangstelling is om een Norwoodgroep te beginnen.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Myosotis
Berichten: 785
Lid geworden op: zo nov 23, 2008 1:01 am

Norwoodgroep omgeving Apeldoorn-Deventer?

#1 Bericht door Myosotis » zo nov 23, 2008 1:19 am

Hallo, ik ben nieuw hier en ben geinteresseerd in het norwood verhaal; is het verstandig eerst het boek helemaal te lezen?
bestaat er een groep in omgeving apeldoorn-deventer? is het uberhaupt handig om in een groep te zitten in je eigen woonplaats (stel privacy en anonimiteit zeer op prijs) en wat zijn jullie ervaringen?

Anna
Site Admin
Berichten: 18442
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

Re: Norwoodgroep omgeving Apeldoorn-Deventer?

#2 Bericht door Anna » zo nov 23, 2008 12:39 pm

Myosotis schreef:Hallo, ik ben nieuw hier en ben geinteresseerd in het norwood verhaal; is het verstandig eerst het boek helemaal te lezen?
bestaat er een groep in omgeving apeldoorn-deventer? is het uberhaupt handig om in een groep te zitten in je eigen woonplaats (stel privacy en anonimiteit zeer op prijs) en wat zijn jullie ervaringen?
Hallo Myosotis, welkom, ik zou zeker het boek helemaal lezen, dan weet je of dit verhaal van toepassing is op jou en dan zal je ook duidelijk worden waarom een zelfhulpgroep belangrijk is.
Succes!
Groeten, Anna

jolie
Berichten: 1
Lid geworden op: di aug 05, 2008 1:44 pm
Locatie: deventer

Norwood groep- Deventer Apeldoorn

#3 Bericht door jolie » di jan 27, 2009 12:20 pm

Als er een groep in deze regio bestaat of ontstaat, zou ik me daar ook erg graag bij aan willen sluiten!


Jolanda
keep smiling and let never your spirit go down...

Plaats reactie