Start nieuwe Norwoodgroep in Roosendaal

Voor mededelingen of advertenties, bijvoorbeeld als je wilt weten of er in jouw buurt belangstelling is om een Norwoodgroep te beginnen.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
SJL-coaching
Contacteer:

Start nieuwe Norwoodgroep in Roosendaal

#1 Bericht door SJL-coaching » wo mar 07, 2012 11:47 am

Hallo allemaal,

Na een kleine jaar niet actief te zijn geweest start ik per woensdag 14 maart een nieuwe groep in mijn praktijkruimte. Er is voor max. 6 personen plek en de groep begint om 19.30 tot 21.30 uur.

Als er voldoende animo is wil ook een groep op donderdagmiddag 15 maart starten van 14.00 tot 16.00 uur. De groepen zullen eens per twee weken bij elkaar komen.

Wil je meer info mail me dan op info@sjl-coaching.com.

Slavica Jovanovic
Transpersoonlijke coach & counselor, gespecialieseerd in relatieverslaving, wil graag een Norwoodgroep oprichten in Amsterdam en omg.

Anna
Site Admin

#2 Bericht door Anna » wo mar 07, 2012 1:06 pm

Hallo Slavica. Bedankt voor de informatie over de activiteiten die jij ontplooit.

Ik heb een vraag aan jou. Op de Norwoodgroep website op de 'Landelijke lijst Norwoodgroepen' staat informatie over de Norwoodgroep in Roosendaal. Klopt het dat deze informatie niet meer klopt? Zou je daar even naar willen kijken en doorgeven of dat daar weg moet of veranderd moet worden?
http://www.norwoodgroep.nl/#_LANDELIJKE ... OODGROEPEN

Alvast bedankt.

Hartelijke groet,
Anna Schmitz

SJL-coaching
Contacteer:

#3 Bericht door SJL-coaching » wo mar 07, 2012 1:28 pm

Ja, idd de gegevens kloppen niet.
Dit zijn de nieuwe gegevens:

Steunpunt Zelfhulp Westelijk Noord-Brabant
HetPunt
Laan van Brabant 50
4701 LB Roosendaal
Tel. 0165-580399
email: info@zelfhulp-west-brabant.nl
www.zelfhulp-west-brabant.nl

Ik ga wel een bijdrage vragen voor de bijeenkomsten in mijn praktijk t.w. €10 voor vrouwen met een baan en €5 voor vrouwen in de bijstand.
En vrouwen kunnen mij rechtstreeks bereiken via info@sjl-coaching.com
Transpersoonlijke coach & counselor, gespecialieseerd in relatieverslaving, wil graag een Norwoodgroep oprichten in Amsterdam en omg.

Anna
Site Admin

#4 Bericht door Anna » di mar 26, 2013 2:45 pm

Slavica Janovic is verhuisd naar Amsterdam. Hier kun je haar bericht daarover lezen:

http://www.norwoodgroep.nl/forum/viewtopic.php?t=1032

Groet, Anna

Plaats reactie