stap gezet en naar norwood groep gegaan

Wij hebben ingezien dat wij machteloos waren ten opzichte van onze relaties en dat ons leven onbestuurbaar was geworden.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Suzanne1974
Berichten: 7
Lid geworden op: vr nov 02, 2012 10:20 am

stap gezet en naar norwood groep gegaan

#1 Bericht door Suzanne1974 » za nov 10, 2012 2:28 am

hallo allemaal, ik heb de eerste stap gezet en ben deze week voor het eerst naar een norwoodgroep gegaan. ik vind de stap zetten doodeng en ik weet dat er nu heel veel op mij af kan komen.

maar wat ik nu vooral merk is verwarring, alsof mijn oogkleppen afvallen en ik niet langer genoegen wil nemen met het bijna niks dat ik krijg van de man in kwestie.

ineens vind ik het niet meer ok,

nu ik deze revelatie heb kan ik vannacht niet slapen, ik ben boos denk ik, boos dat ik mezelf zo te kort heb gedaan. boos dat ik met zo weinig tevreden was, boos dat ik niet eerder voor mezelf opkwam.

maar toch ook erg trots dat ik de eerste stap heb gezet

liefs suzanne

jessie3
Berichten: 1908
Lid geworden op: di jan 02, 2007 10:43 pm
Locatie: Gelderland

#2 Bericht door jessie3 » za nov 10, 2012 4:57 pm

Hallo Suzanne,

ik herken wat je schrijft. Ik wil je veel kracht en wijsheid wensen bij de weg die je nu op gaat. Ik vond en vind deze niet altijd makkelijk, maar het wordt wel steeds beter.

Groetjes Jessie

Suzanne1974
Berichten: 7
Lid geworden op: vr nov 02, 2012 10:20 am

#3 Bericht door Suzanne1974 » zo nov 11, 2012 11:28 am

het leek even goed te gaan tussen hem en mij en nu neemt hij weer afstand besluit ineens niet te komen opdagen, daarna zegt ie weer ee dag af, nu ben ik op dag 3 van deze toestand en heb hem gemailed me nu maar van te voren te zeggen als hij toch geen zin heeft mij te zien ipv dat ik weer hele dag zit te wachtten. ik krijg er nl veel stress van en wordt lichamelijk ziek en last van slapproblemen, ik hoop dat ik t allemaal snel kan loslaten, mijn lessen leer en verder kan met mijn leven

met of zonder hem

Luprisaf
Berichten: 6
Lid geworden op: di dec 31, 2013 5:55 am
Locatie: Lelystad

Re: stap gezet en naar norwood groep gegaan

#4 Bericht door Luprisaf » di jan 07, 2014 4:30 pm

Suzanne1974 schreef:ik ben boos denk ik, boos dat ik mezelf zo te kort heb gedaan. boos dat ik met zo weinig tevreden was, boos dat ik niet eerder voor mezelf opkwam.

maar toch ook erg trots dat ik de eerste stap heb gezet

liefs suzanne
Hoi Suzanne wat jij hier schrijft zit ik ook mee. De kunst is om die boosheid niet op hem te ventileren.... :roll:
-- You teach people how they treat you --
Dr. Phil

Esmeralda1980
Berichten: 1
Lid geworden op: za okt 18, 2014 8:00 am

#5 Bericht door Esmeralda1980 » za okt 18, 2014 8:42 am

Ook hier zo herkenbaar.
Ik probeer tegenwoordig in mijn communicatie naar hem zo zakelijk mogelijk te blijven.

Sunflower77
Berichten: 2
Lid geworden op: do feb 19, 2015 6:22 pm

Re: stap gezet en naar norwood groep gegaan

#6 Bericht door Sunflower77 » do feb 19, 2015 6:39 pm

Ik zit in dezelfde fase, ga zaterdag naar mijn eerste bijeenkomst en ben bezig in het boek.

Sinds vorige week woensdag niks meer gehoord terwijl hij me 's avonds zou bellen. Hele avond gewacht.....tot en met dinsdag. Wist niet wat te doen met de hond dus oppas geregeld. Woest was hij dat de hond niet thuis was. Hij zou het huis te koop zetten of ik niet helemaal gek geworden was. Hij heeft ons grote foto op doek bij ons bedrijfspand vernield en riep aan de telefoon, ik loop er nu overheen. Nog nooit heb ik hem zo woest meegemaakt en dat maakt me verdrietig. Bang word ik ervan. 10 jaar relatie, 6 jaar getrouwd. Ik had zo doorgegaan tot in het einde, hij verliet mij woont samen met een dame die meer van hem wil maar hij ontkent iets mee te hebben. En nog zou ik hem met open armen ontvangen.

Dat klopt niet, van geen kant. Het is tijd voor verandering en loskomen van deze destructieve relatie. Vandaag naar een advocaat geweest voor oriëntering, grote stap alsof ik hem verraad. Binnenkort kijken bij de hypotheker wat mijn opties zijn qua het huis. Zo verdrietig allemaal, ik dacht ook echt dat we samen oud zouden worden, en ik zei letterlijk tegen hem: Als jij maar gelukkig bent.

Zo treurig....

Plaats reactie