Nieuw boek over relatieverslaving!!

Heb je een boek gelezen waar je veel aan had, meld het hier en vertel waarom.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
geertruida
Berichten: 1
Lid geworden op: ma okt 21, 2013 5:04 pm
Locatie: den haag
Contacteer:

Nieuw boek over relatieverslaving!!

#1 Bericht door geertruida » ma okt 21, 2013 5:13 pm

Hallo allemaal,

Mijn naam is Trudy Kunz, ik ben journalist/schrijver en ik heb een boek geschreven dat jullie zeker zal interesseren. Het gaat over relatieverslaving en het heet Kroniek van een bange liefde. Het is uitgegeven door Aspekt, het kost € 19,95 en het ligt op 7 november a.s. in de winkel. Het is een roman waarin ik veel van mijn eigen ervaringen heb verwerkt dus je zult er heel veel van jezelf in herkennen. De hoofdpersoon, Elisabeth, heeft een prachtige baan waarvoor ze veel moet reizen. Ze heeft een goed inkomen en en eigen huis. Maar zo zelfstandig als ze is in haar werk en haar leven, zo afhankelijk en onzeker is ze in de liefde. Dat blijkt pas goed als zij Mark ontmoet. Hun relatie begint veelbelovend maar al snel volgen er grote spanningen. Elisabeth wordt steeds onzekerder, de relatie maakt haar ongelukkig maar ze kan niet meer terug ....
Hallo, op 7 november a.s. komt mijn roman uit over liefdesverslaving. Titel: Kroniek van een bange liefde. Heel herkenbaar voor iedereen die het probleem kent. Kopen dus! Ik hoop dat je er steun uit put. Succes en groet, Trudy

Plaats reactie