Hans t' Hart - Waarom u wellicht beter bij uw huidige partne

Heb je een boek gelezen waar je veel aan had, meld het hier en vertel waarom.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Anna
Site Admin
Berichten: 18421
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

Hans t' Hart - Waarom u wellicht beter bij uw huidige partne

#1 Bericht door Anna » vr nov 07, 2014 11:03 am

Ik kreeg vandaag van Hans 't Hart bericht dat zijn boek in de boekwinkel ligt. Hans t' Hart is relatietherapeut volgens de methode van Harville Hendrix (Imago therapy).

Titel van het boek: "Waarom u wellicht beter bij uw huidige partner kunt blijven - 17 artikelen over herstel van stukgelopen relaties"

Dit is de tekst van zijn e-mail:

Eerste boek Hans 't Hart in de boekwinkel

Eindelijk is het dan zover. Na maanden hard werken aan de inhoud en vormgeving ligt het eerste boek van Hans 't Hart in de boekwinkel. De titel is 'Waarom u wellicht beter bij uw huidige partner kunt blijven'.

Inhoud
In het boek staan 17 artikelen over relatiekwesties die relatiecoach Hans dagelijks in de praktijk tegenkomt. Dit betreft uitgebreide en herziene versies van de artikelen in zijn blog én 4 gloednieuwe artikelen.

Een van de artikelen gaat over 'het bezoek'. Tijdens de relatiesessies van Triple Impact staat dit 'bezoek' vaak centraal. Het 'bezoek' is een intiem en (vaak) relatieveranderend moment waardoor u met andere ogen naar uw partner gaat kijken en hij/zij naar u. Hoe dit werkt en welke stappen u zelf thuis kunt zetten, leest u samen met 16 andere interessante onderwerpen in dit boek.

Positieve ontvangst
Een van de snelle kopers (en lezers) liet de volgende review achter op Bol.com: "Ik heb de artikelen met veel interesse gelezen en er voor mezelf veel uitgehaald. Sommige zaken lijken simpel maar bij het toepassen blijkt dat, wanneer je de juiste dingen doet en zegt, het makkelijker is dan gedacht. Ik vind dit boekje een aanrader."

Ook e-book!
'Waarom u wellicht beter bij uw huidige partner kunt blijven' is te koop voor € 14,95. Er is ook een e-book-versie beschikbaar voor € 9,95.

Overal verkrijgbaar
Het boek is in alle online boekwinkels verkrijgbaar, maar u kunt 'm ook gewoon in uw eigen lokale boekshop bestellen.

Plaats reactie