Gratis Probeerversie van boek Stop liefdesverdriet, 5 euro korting op aanschaf

Heb je een boek gelezen waar je veel aan had, meld het hier en vertel waarom.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Ammy van Bedaf
Berichten: 119
Lid geworden op: wo okt 12, 2011 3:44 pm
Locatie: Klarenbeek (bij Apeldoorn)
Contacteer:

Gratis Probeerversie van boek Stop liefdesverdriet, 5 euro korting op aanschaf

#1 Bericht door Ammy van Bedaf » vr feb 27, 2015 2:50 pm

Stop liefdesverdriet, Hoe loslaten jouw relatie verandert is mijn boek dat op zaterdag 11 april a.s. uitkomt en waarvoor je in de periode van dinsdag 3 maart tot en met Paasmaandag 6 april kunt voorintekenen tegen een gereduceerde prijs.
Het boek gaat over liefde en liefdesverdriet: waarom het in de liefde niet altijd lukt, wat je eigen aandeel daarin is en wat je er zelf aan kunt doen.
Het boek is een waardevolle aanvulling (zowel een verbreding als een verdieping) op Robin Norwoods wereldwijde bestseller 'Als hij maar gelukkig is'.
Stop liefdesverdriet beschrijft wat liefde is en wat liefde niet is. Het beschrijft alle specifieke uitingsvormen waarom een relatie niet altijd lukt en het geeft waar mogelijk aan hoe je je relatie ten positieve kunt veranderen.

Stop liefdesverdriet komt zaterdag 11 april 2015 officieel uit in paperbackvorm (300 pagina's).

Je krijgt 5 euro korting als je het boek aanschaft in de voorintekenperiode vanaf dinsdag 3 maart t/m Paasmaandag 6 april 2015.
In plaats van 24,95 betaal je in die periode 19,95. In die periode krijg je dus 20% korting.
Gratis verzending in Nederland (dat geldt ook na 11 april) en jouw exemplaar van Stop liefdesverdriet wordt dan 11 april thuisbezorgd.

Een Gratis Probeerversie is er om je te laten (voor)proeven van het boek. Je kunt deze Gratis Probeerversie eveneens vanaf a.s. dinsdag 3 maart op mijn website downloaden, met: cover, inleiding, inhoudsopgave, tekstgedeelte en de achterkaft.

Op mijn weblog http://www.loslaten.nu/mijn-blog/ kun je in het blog van vrijdag 27 februari 2015 alvast de uitgebreide Inhoudsopgave van Stop liefdesverdriet lezen. Je kunt natuurlijk ook vanaf 3 maart op mijn website http://www.loslaten.nu/ de Gratis Probeerversie downloaden.

Hartelijke groeten,
Ammy van Bedaf MSc
Concrete gedragsverandering
Lid van het Nederlands Instituut voor Psychologen (NIP)

Plaats reactie