'De helende reis' van Brandon Bays

Heb je een boek gelezen waar je veel aan had, meld het hier en vertel waarom.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Hannah

'De helende reis' van Brandon Bays

#1 Bericht door Hannah » wo feb 15, 2006 9:10 am

Dit is een tip van mijn zus. Ik heb het zelf niet gelezen, maar er veel over gehoord. Mijn zus zelf werkt met de methode uit dit boek en hoe ik het heb begrepen is dat het vooral ingaat op je gevoelens. Dat het steeds daar op focust en niet op alle gedachten eromheen over jezelf en de ander. Het werkt ook erg snel en wezenlijk. Onderstaand schrijft mijn zus erover:

Het boek heet De Helende Reis en is geschreven door Brandon Bays.
Het is inmiddels een bestseller. Maar het meest mooie is toch wel de techniek die zij heeft ontdekt. Het boek leest gewoon lekker weg.
Binnenkort komt er opnieuw een boek uit van haar. Het is dan in het nederlands vertaald. In Engeland is dat al enkele maanden te koop.

groet Johannah

Joske
Berichten: 665
Lid geworden op: vr sep 02, 2005 6:08 pm

Opgezocht.

#2 Bericht door Joske » wo feb 15, 2006 10:32 am

Hallo Johannah, en iedereen.
Ben meteen even gaan opzoeken.
Ziet er inderdaad goed uit.
Zal straks de voorbeeld pagina's even doornemen.
Dit staat er alvast:

Brandon Bays
the journey. Een gids om jezelf te genezen en te bevrijden

Van dit inkijkexemplaar kunt u 9 pagina’s bekijken.
Beschrijving:

Brandon Bays beschrijft hoe ze, toen ze probeerde te genezen van een tumor ter grootte van een voetbal, een manier vond om contact te leggen met de essentie van haar zijn en zo te putten uit een transformerende kracht.
In zichzelf is het verhaal van haar genezingsproces al opmerkelijk, maar dat is niet waar De helende reis stopt. Haar eigen ervaringen, haar 'reis', gebruikte Bays om een proces te ontwikkelen, waarvan ze hoopt dat ook anderen het kunnen toepassen om hetzelfde genezende effect te bereiken.

Ze beschrijft in detail hoe ze te werk ging en laat zien hoe ook anderen, zowel emotioneel als fysiek, een helende reis kunnen ondernemen.
Lieve groet, Joske

Anna
Site Admin
Berichten: 18422
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

#3 Bericht door Anna » wo feb 15, 2006 1:10 pm

Er is ook een boek speciaal voor kinderen. Dus om die techniek te doen met kinderen.
Anna

shamy
Berichten: 1
Lid geworden op: za dec 04, 2010 5:03 pm

journey/helende reis

#4 Bericht door shamy » za dec 04, 2010 5:04 pm

ik kan me goed voorstellen dat mensen positief zijn over de journey/helende reis-maar ik heb een overvloedjounrney gedaan een paar jaar geleden maar het heeft voor mij niet gewerkt ,integendeel(ik bespaar jullie de details) dus het de journey/helende reis is

lang niet altijd zo effectief als wordt gezegd-en er wordt ook niets gezegd over hoe het verder kan gaan (als er iets alsnog misgaat dan wordt er gezegd dat dat een test is van het leven,althans dat zei toen die journeytherapeut tegen mij,maar dat is pas achteraf)...en buiten dat er zijn zat mensen die overvloed/gelukkig/rijk leven hebben zonder maar 1 seconde een journey te hebben gedaan,een journey doen is dus echt niet een garantie dat je gelukkig en vrij wordt...het is jammer dat ik er zo schrijven want had toch wel positieve resultaten verwacht na een paar journey's en moet toegeven dat ik er toch wel vaak erg van baal!

Plaats reactie