Psycholoog / Psychotherapie Amsterdam

Therapeuten die thuis zijn in de 'Norwood-problematiek' en de werking van het Twaalf Stappen programma zijn moeilijk te vinden. Als je er een weet, meld het hier. Op die manier kun je je lotgenoten een dienst bewijzen.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Jolanda Marks
Berichten: 1
Lid geworden op: zo okt 27, 2013 4:08 pm
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Psycholoog / Psychotherapie Amsterdam

#1 Bericht door Jolanda Marks » zo okt 27, 2013 4:27 pm

Beste Lezeres,

Mijn naam is Jolanda Marks. Ik ben psycholoog en heb een praktijk in Amsterdam West. Ik begeleid vrouwen met relatieproblematiek/codependency/relatieverslaving vanuit het verslavingsperspectief.

Een aantal jaren werkte ik in een 2de-lijns-verslavingsinstelling volgens het Minnesota-model waardoor ik bekend ben met twaalfstappenprogramma's.

Ik moedig vrouwen aan om naast de therapie die ze bij mij volgen, ook zelfhulpgroepen/Norwoodgroepen te bezoeken, omdat mijn ervaring is dat dit elkaar versterkt.

Ben je geïnteresseerd in een vrijblijvend kennismakingsgesprek (hier zijn géén kosten aan verbonden) dan ben je van harte welkom. We kijken dan of het klikt tussen ons en hoe ik je kan helpen.

Voor meer informatie kijk op:
www.jolandamarks.nl

Hartelijke groet,
Jolanda Marks
Als psycholoog begeleid ik o.a. vrouwen met relatieproblemen/codependency. Deelname aan een zelfhulpgroep/Norwood en therapie versterken elkaar. Je kunt mij bellen/mailen voor een vrijblijvend/gratis kennismakingsgesprek. Je bent welkom.

Plaats reactie