Past Reality Integration therapie en relatieverslaving

Therapeuten die thuis zijn in de 'Norwood-problematiek' en de werking van het Twaalf Stappen programma zijn moeilijk te vinden. Als je er een weet, meld het hier. Op die manier kun je je lotgenoten een dienst bewijzen.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Inke
Berichten: 2
Lid geworden op: vr okt 19, 2007 10:31 pm

Past Reality Integration therapie en relatieverslaving

#1 Bericht door Inke » wo mei 28, 2008 6:13 pm

Heeft iemand ervaring met een PRI-therapeute (Ingeborg Bosch boeken) die ook wat afweet van relatieverslaving? Ik ben op zoek naar zo iemand. Alle ervaringen zijn welkom.

Jacq1980
Berichten: 2
Lid geworden op: za dec 19, 2009 7:23 pm

Re: Past Reality Integration therapie en relatieverslaving

#2 Bericht door Jacq1980 » ma jan 11, 2010 9:55 pm

Inke schreef:Heeft iemand ervaring met een PRI-therapeute (Ingeborg Bosch boeken) die ook wat afweet van relatieverslaving? Ik ben op zoek naar zo iemand. Alle ervaringen zijn welkom.
Ik ben daar ook in geïnteresseerd!
Weet iemand hier meer van?

Bedankt!


MBeek
Berichten: 3
Lid geworden op: wo jul 02, 2014 8:16 pm
Locatie: Amsterdam

Tweedelijns PRI therapeut gezicht

#4 Bericht door MBeek » wo jul 02, 2014 8:49 pm

Hoi, Ik ben nieuw op dit forum en ook (al een tijdje) op zoek naar een therapeut die werkt met PRI. Helaas zijn alle officiële PRI therapeuten eerstelijns en die kosten zijn helaas te hoog voor mij. Ik zoek dus een tweedelijns therapeut in (omgeving) Amsterdam die ervaring heeft met PRI en bij voorkeur ook relatieverslaving. Op dit moment ga ik al naar de Norwood bijeenkomsten en ook ga ik beginnen met een traject bij de Trubbendorfer kliniek (specifiek voor relatie- en andere verslavingen) Er zit ook een soortgelijke kliniek in Den Haag heb ik begrepen. Van andere leden van de groep die daar ook in behandeling zijn heb ik al begrepen dat ze hier veel steun aan hebben maar uit ervaring weet ik hoe geweldig PRI is en daar wil ik mij dan ook tevens in ontwikkelingen maar omdat ik hier nog steeds erg in vastloop heb ik behoefte aan een goede therapeut op dit gebied.

Alvast bedankt voor jullie antwoord en iedereen veel succes met zijn herstel!

Groetjes Maaike

Plaats reactie