Wat een herkenning.........

Voor reacties en suggesties e.d.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Karen
Berichten: 5
Lid geworden op: di mar 31, 2009 12:12 pm

Wat een herkenning.........

#1 Bericht door Karen » wo apr 01, 2009 9:49 pm

Gisteren las ik op een ander forum iets over het bestaan van de Norwoodgroep.

Uiteraard had ik wel eens gehoord van het boek van Robin Norwoord en waar het over ging, maar dat wilde ik liever niet weten... :wink:

Ik heb het gisteren gekocht en ben het nu aan het lezen. Ik heb het al eerder gelezen in diverse topics hier op het forum: alsof alle puzzelstukjes op hun plaats vallen.

Eindelijk, op mijn bijna 51e, durf ik het toe te geven aan mezelf: I am a woman who loves too much.....

Zodra ik het boek uit heb zie ik jullie op het besloten deel van het forum. Tot dan.

Plaats reactie