Uiteraard had ik wel eens gehoord van het boek van Robin Norwoord en waar het over ging, maar dat wilde ik liever niet weten...
Ik heb het gisteren gekocht en ben het nu aan het lezen. Ik heb het al eerder gelezen in diverse topics hier op het forum: alsof alle puzzelstukjes op hun plaats vallen.
Eindelijk, op mijn bijna 51e, durf ik het toe te geven aan mezelf: I am a woman who loves too much.....
Zodra ik het boek uit heb zie ik jullie op het besloten deel van het forum. Tot dan.