dit is mijn eerste stap..voorstellen
dit is mijn eerste stap..voorstellen
Hallo allemaal,
dit is iets waar ik meer moeite mee heb dan ik in eerste instantie dacht...
ik ben het boek van Robin Norwood aan het lezen, bijna uit...
en nu ik dit weet gaan mijn ogen open...maar als ik kon had ik ze liever dicht gehouden..want wat doet dit pijn zeg!.
ik wil dit niet, ik wil niet zo zijn, maar het is wel zo.
meestal ben ik iemand die veel en goed kan praten en verwoorden..maar zelfs dit kost me moeite, omdat het nu ECHT is..de eerste stap...erkennen en het delen.
in dit soort situatie's heb ik weer de neiging om het 'maar te laten'....
kan iemand mij helpen, steunen, motiveren, of enigzins de angst verminderen om de volgende stappen te nemen?
ik weet dat ik het uiteindelijk zelf/alleen moet doen...maar ik ken mezelf, en weet dat angst een grote rol gaat spelen.
ik wil mijn verhaal ook wel vertellen, maar dan niet zodat iedereen het kan lezen, ben bang dat mensen mij herkennen, (schaamte)
liefs Tammy
dit is iets waar ik meer moeite mee heb dan ik in eerste instantie dacht...
ik ben het boek van Robin Norwood aan het lezen, bijna uit...
en nu ik dit weet gaan mijn ogen open...maar als ik kon had ik ze liever dicht gehouden..want wat doet dit pijn zeg!.
ik wil dit niet, ik wil niet zo zijn, maar het is wel zo.
meestal ben ik iemand die veel en goed kan praten en verwoorden..maar zelfs dit kost me moeite, omdat het nu ECHT is..de eerste stap...erkennen en het delen.
in dit soort situatie's heb ik weer de neiging om het 'maar te laten'....
kan iemand mij helpen, steunen, motiveren, of enigzins de angst verminderen om de volgende stappen te nemen?
ik weet dat ik het uiteindelijk zelf/alleen moet doen...maar ik ken mezelf, en weet dat angst een grote rol gaat spelen.
ik wil mijn verhaal ook wel vertellen, maar dan niet zodat iedereen het kan lezen, ben bang dat mensen mij herkennen, (schaamte)
liefs Tammy
Wie met de wolven leeft, leert huilen...