aanschaf als hij maar gelukkig is

Voor reacties en suggesties e.d.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
ikke70
Berichten: 77
Lid geworden op: vr apr 01, 2011 8:55 pm

aanschaf als hij maar gelukkig is

#1 Bericht door ikke70 » zo apr 17, 2011 8:25 pm

eindelijk morgen het boek
na geprobeerd te hebben bij bol.com
en daardoor zelfs een nieuwe kaart te hebben gehaald en nog niets, ben ik naar een bruna boekenwinkel gegaan en heb het boek besteld
en wat scherst mijn verbazing het kost "maar" 14.95€ sommige prijzen bij bol.com waren hoger bij de tweede handsjes en dan ook nog zonder de extra kosten!!!
moraal van het verhaal nieuw hoeft niet (veel) duurder te zijn

ikke 70

Plaats reactie