Betere relatie's

Voor reacties en suggesties e.d.
Bericht
Auteur
Fan
Berichten: 726
Lid geworden op: do mei 01, 2008 11:48 pm

#16 Bericht door Fan » zo jul 28, 2013 11:49 am

Daantje schreef:Wat een ongelooflijk mooie recensie heb ik van (een) 'fan' gehad. Dank je wel en ik zal het ook doorgeven aan de herschrijfster.

:D
Graag gedaan, het heeft me diep geraakt ook.

liefs 'Fan'; Fannie

Daantje
Berichten: 1721
Lid geworden op: di apr 18, 2006 5:32 pm
Locatie: Woerden
Contacteer:

#17 Bericht door Daantje » ma jul 29, 2013 6:14 pm

Bloos. :D

Bedankt.
Afbeelding

Daantje
Berichten: 1721
Lid geworden op: di apr 18, 2006 5:32 pm
Locatie: Woerden
Contacteer:

#18 Bericht door Daantje » za aug 03, 2013 1:04 pm


Fan
Berichten: 726
Lid geworden op: do mei 01, 2008 11:48 pm

#19 Bericht door Fan » ma aug 05, 2013 7:25 pm

:D

Daantje
Berichten: 1721
Lid geworden op: di apr 18, 2006 5:32 pm
Locatie: Woerden
Contacteer:

#20 Bericht door Daantje » do sep 12, 2013 9:59 pm

Ik kreeg vandaag het volgende berichtje:

Dag allen,

Sommige van jullie hadden het misschien al wel gezien, maar tot en met woensdag 18 september is krijgen de aandeelhouders 20% korting op hun aandelen. Dit betekent dat mocht een manuscript het niet halen (hier gaan we natuurlijk absoluut niet van uit) de aandeelhouders zijn of haar gehele inleg weer terugkrijgt. En natuurlijk deelt een aandeelhouder mee in de verdiensten mocht een manuscript het wel halen. Een extra motivatie om te investeren lijkt me zo. Ga dus in deze week extra hard op zoek naar aandeelhouders en haal ze over de streep!

Succes met jullie promotie.

Vriendelijke groet,

Martine Pannekoek
Coördinator Content & Redactie

http://www.tenpages.com/manuscript/tuin ... lezen/7034

Niet zo mooi voor de mensen die al gekocht hebben maar ja. Het is komkommertijd zeker?

Hier eindelijk verhuist. Hele leuke wijk. Alles leuk, behalve de moeheid, maar dat gaat over gelukkig.

:D

Warme groet,

Daantje

Daantje
Berichten: 1721
Lid geworden op: di apr 18, 2006 5:32 pm
Locatie: Woerden
Contacteer:

#21 Bericht door Daantje » za sep 14, 2013 11:16 pm

Ik wilde toch nog toevoegen, veel dames (heren die naar de Coda o.i.d. gaan) blijven toch met problemen kampen. Vooral als het gaat om de partnerkeuze. Ik hoor het heel vaak. Gaat wel beter, maar toch. Bij mij was dat ook zo. Eigenlijk ook met huidige partner. Maar dankzij dat Tuintjesidee hebben we het nu al 6 jaar (van de bijna 7) goed. (6 Jaar terug bedacht ik het idee en werkte het steeds verder uit tot het boek "Tuinieren in je hoofd" ontstond. Het is trouwens een product van ons tweeën. Veel voorbeelden komen van mijn huidige partner. Heel leuk).

Ik denk niet dat ik het haal met de 'aandelen' en genoeg 'aandeelhouders'. Niemand daar op Tenpages, momenteel. Maar 't boekje komt er toch. Hoe dan ook. En gelukkig krijgen de mensen 4/5 de deel (wij ook) terug, als ik het niet haal. (Misschien komt er ineens nog een run? Ik hoop het... Afwachten).

Er komen in elk geval workshops. Samen met een collega die daar dan weer ervaring in heeft. Maar de kamer waar dat kan geschieden (klinkt lekker oubollig ha ha), is nog een lekkere puinhoop. :D
't Moet eerst een puinhoop zijn om wat te kunnen worden, maar het begint er toch een beetje op te lijken.

Het werkt als je er aan werkt.

Veel goeds voor mijn lotgenootjes,

Daantje

Daantje
Berichten: 1721
Lid geworden op: di apr 18, 2006 5:32 pm
Locatie: Woerden
Contacteer:

#22 Bericht door Daantje » ma feb 10, 2014 3:53 pm

Heb uitgeverij gevonden dus boek gaat er komen. Kreeg van herschrijfster te horen, dat titel beter de subtitel kan worden dus het boek is helemaal af maar nu nog een titel ha ha.. Wiens bedenksel het gaat worden, krijgt van mij het boek cadeau...
Het is nu: Tuinieren in je hoofd. Partner kwam al met: Tuinieren in echt zelfvertrouwen.
Lastig, lastig...

:D

Daantje

Fan
Berichten: 726
Lid geworden op: do mei 01, 2008 11:48 pm

#23 Bericht door Fan » ma feb 10, 2014 10:40 pm

Gefeliciteerd Daantje! Wat fijn voor je!

liefs Fan

Daantje
Berichten: 1721
Lid geworden op: di apr 18, 2006 5:32 pm
Locatie: Woerden
Contacteer:

#24 Bericht door Daantje » di feb 11, 2014 8:12 pm

Dank!
De naam blijft aardig gelijk... Tuinieren in je hoofd. Op weg naar een gezond zelfvertrouwen. Beetje lang, maar moest een domeinnaam hebben. :-)

Daantje
Berichten: 1721
Lid geworden op: di apr 18, 2006 5:32 pm
Locatie: Woerden
Contacteer:

#25 Bericht door Daantje » ma apr 14, 2014 1:17 pm

Nog aan de vroege kant, en zal straks nog meer off-, dan online zijn, maar de primeur voor deze site: www.tuiniereninjehoofd.nl

:D

Boek krijgt 358 bladzijdes dus.. Elk stukje tekst was zo onwijs leuk om te krijgen. Elke zin in een hele goede (her)schrijfsters schrijfstijl.....

Anna
Site Admin
Berichten: 18421
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

#26 Bericht door Anna » di apr 15, 2014 1:53 pm

Leuk Daantje! Ziet er goed uit. En zoveel bladzijden!
Ik gebruik vaak in mijn hoofd de uitdrukking 'je zit in een ander z'n tuintje te wroeten' (van jou geleerd), dat maakt zoveel duidelijk.
Succes met je boek.
Groetjes, Anna

Daantje
Berichten: 1721
Lid geworden op: di apr 18, 2006 5:32 pm
Locatie: Woerden
Contacteer:

#27 Bericht door Daantje » di apr 15, 2014 4:53 pm

Wat leuk....

Het is echt een heel leuk boekje geworden. De stijl, alles...! Zo'n uitgeverij kan er wat van.. :-)

Hold on!! (Het werkt als je er aan werkt... Niet als advies, maar gewoon ook mijn stelling en ervaring.. Leven is echt leuk, in herstel!! :-)))))

Daantje
Berichten: 1721
Lid geworden op: di apr 18, 2006 5:32 pm
Locatie: Woerden
Contacteer:

#28 Bericht door Daantje » di mei 27, 2014 9:21 pm

Persbericht


Relatiecounsellor uit Woerden schrijft zelfhulpboek
27/05/2014
Wat maakt dat de ene persoon wel goede relaties aan kan gaan en de ander niet? Het is een vraag die relatiecounsellor Diana de Raaf zich dagelijks stelt. In haar praktijk komt zij veel mannen en vrouwen tegen die het moeilijk vinden om op een goede manier contact te onderhouden met hun partner, vrienden, familie en buren. Om hen te helpen heeft ze een boek geschreven: Tuinieren in je hoofd, op weg naar een gezond zelfvertrouwen. Het boek is te bestellen via haar website www.tuiniereninjehoofd.nl
Reflex
Diana de Raaf werkt vanuit Woerden en begeleidt mensen die vaak struikelen in de omgang met anderen of moeite hebben zich met de ander te verstaan. De oorzaak daar van ligt vaak in het verleden. ‘Als kind hebben we allemaal bepaald gedrag aangeleerd. Soms pakt dat, wanneer we eenmaal volwassen zijn, negatief uit.’ Het blijkt echter heel moeilijk om deze ingesleten patronen te doorbreken. ‘Mensen reageren vaak in een reflex, vooral in situaties die ze als bedreigend ervaren. Wanneer we ons in een relatie kwetsbaar voelen, wat vaak het geval is, handelen we instinctief.’
Tuinieren in je hoofd
Om die instinctieve reactie te doorbreken heeft Diana een oplossing bedacht, namelijk: Tuinieren in je hoofd, op weg naar een gezond zelfvertrouwen. ‘Het is eigenlijk heel simpel,’ zegt ze, ‘ieder mens heeft een eigen grondgebied en op dat grondgebied staan gewassen die van hem of haar zijn: gedachtes, gevoelens, keuzes en gedrag, gevolgen, behoeften en grenzen. Maar net als in een gewone tuin gelden er wel een aantal regels. Wanneer we ons aan die regels houden, zorgen we voor een gezonde omgang en relatie met elkaar.
Resultaat
Diana heeft het ‘Tuintjesidee’ al aan vele anderen voorgelegd. Het resultaat was verbluffend. Ook in situaties die zij als bedreigend ervoeren lukte het hen om effectief met de ander om te blijven gaan.

Einde Persbericht

Email: Info@tuiniereninjehoofd.nl

Daantje
Berichten: 1721
Lid geworden op: di apr 18, 2006 5:32 pm
Locatie: Woerden
Contacteer:

#29 Bericht door Daantje » vr okt 17, 2014 4:45 pm

Ooit meldde ik eens iets over humor (ik denk op het gesloten forum). Na herstel van relatieverslaving (uiteraard met behulp van een van de goed werkende 12-stappenprogramma's) en nu een tijd in een fijne relatie ontstaan situatie als deze:

Mijn huidige partner staat bij de open deur van de koelkast en zegt: "Wat wil jij drinken? Melk, chocomelk of curry"

:lol:

Plaats reactie