en weer een mislukte relatie......

Voor reacties en suggesties e.d.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
texas

en weer een mislukte relatie......

#1 Bericht door texas » wo feb 05, 2014 2:26 pm

Ik was al bekend met het fenomeen relatieverslaving en had er zelfs een behandeling voor gehad
Echter vorige zomer kwam ik een leuke man tegen Alhoewel de alarmbellen al snel rinkelde ( nog niet klaar met ex, niet eerlijk geweest over zijn situatie) bleef ik in de relatie en verloor mezelf totaal Vele ruzies over oa ex later verbrak hij de relatie In de relatie vertoonde ik al tekenen van verslaving maar daarna helemaal Ik kon hem niet loslaten, voelde me bedrogen en gebruikt. Helemaal toen ik hoorde dat hij nu weer ( vriendschappelijk) contact met zijn ex heeft De hele relatie door ontkende hij dat hij nog niet over zijn ex was Dit was dus niet waar Ik bleef hem maar bellen en smsen Wilde antwoorden en verklaringen, steun en aandacht Ik was "alles " kwijt en hij had zijn ex weer
Nu sinds 2 dgn abstinent Geen contact meer gezocht en ook facebook vermeden, maar het is zo moeilijk.....
Ik ga wel naar Norwood groepen en andere 12 stappen groepen maar de craving is soms zo groot.....
Iemand tips?

C'est Moi

#2 Bericht door C'est Moi » wo apr 23, 2014 9:39 pm

Hi Texas, ik ben mij al heel lang bewust van een ongezond gedrag bij de relaties waarbij de mannen emotioneel beschadigd zijn en geen intimiteit op normale wijze
kunnen aan gaan. Nu sinds iets meer als een maand pas bekend met de benaming relatieverslaving via het boek van Robin Norwood. Wat mij helpt is weer stukken te gaan lezen. Op moment dat de verslaving weer aantrekt. Teksten lezen van andere hier helpt mij ook enorm. Weetje ik zag het al aan iemands foto. Maar des al niet te min ben ik gaan daten. Want op 1 foto zag hij er zO goed uit.
En dacht ach daten kan geen kwaad. Maar in het echt zag ik die man niet.
Sex viel tegen. Ik dacht ook nog aan mijn ex. En maakte dat bespreekbaar.
Nou niets ad hand. Maar we hielden contact. Met wat tussenpozen. De lente was bijna voorbij en zomer diende zich aan. We liepen er heerlijk zomers bij beide lekkerder kleurtje meer lach op t gezicht en boem ik werd verliefd. En zag die man op die ene mooie foto voor mij. Je hebt raakvlakken, zelfde smaak interesses
En ik ontken mijn meerdere signalen van ach ik heb gewoon bindingsangst.
Maar hij versomberde tussentijds weer en herkende in hem zelfs een andere ex.
Maar toch stug door gaan tot dat hij ook weer voor de bijl gaat. Want ditt gaat in fases en in knipperlicht stadium. Die roes die spanning die afleiding en aandacht is zo fijn. Maar is allemaal buiten mijzelf om. Nu in en met mijzelf zijn daarmee druk ik mezelf op de feiten. En wordt weer wakker. ..oja denk ik dan daar ga ik weer pfff
Zelfs dit hier neerzetten werkt therapeutisch en leid mij af. Want dit is doodvermoeiend om het hierover te hebben voor mij. Dan ga ik zo weer uitgeputliggen. ....met de gedachten wanneer ga ik toch ECHT van mezelf houden! !!!!!!!

Plaats reactie