Goedendag

Voor reacties en suggesties e.d.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
C'est Moi
Berichten: 12
Lid geworden op: di apr 22, 2014 9:34 pm

Goedendag

#1 Bericht door C'est Moi » di apr 22, 2014 10:11 pm

Beste,

Ook ik zal mij voorstellen. K weet alleen niet zo goed hoe te beginnen.
Aller eerst wil ik diep bewondering en respect uit spreken naar een ieder
die hard bezig is om zichzelf te verheffen. Werken aan jezelf
na trauma uit je jeugd te hebben opgelopen is a story of my life geworden.
Echter ik zat in een relatie van bijna 9jr, waarbij ik heel veel miste op den duur.
En vond het niet meer boeiend genoeg om voor te gaan. Gezien er niets
veranderde in deze relatie. Het kwam erop neer dat we uit mekaar groeide.
En ik verliefd bleef worden op andere mannen. Totdat ik besloot voor de ander te gaan waar ik innige gevoelens voor koesterde. En hij voor mij. Maar toen ik beschikbaar was heeft hij mij compleet in de kou laten staan en genegeerd.
Dat was het begin van de ellende die ik op mijn hals wist te halen. Er volgde 3 stuks relaties of verhoudingen met mannen die emotioneel beschadigd zijn.
De ene nog 'erger' beschadigd dan de ander. Maar door het lezen van boek van R.Norwood ben ik mij nog meer bewust geworden van mijn eigen gedrag in deze relaties. Het is net of ik nooit kan geloven wat ze mij in vertrouwen vertellen.
Ik bewonder ze ergens ook nog van hun kracht. Maar bij de laatste 2 waren er wel belletjes bij mij gaan rinkelen. Helaas bij nr2 later als bij nr3. Maar ze blijven een aantrekkingskracht op mij uit oefenen. De laatste tijd wil ik er meer aan toe gaan geven. Zit namelijk nu in 2e burnout in 11jr tijd. Een periode die gepaard gaat met emotionele labiliteit. Bevestiging en aandacht van hen blijft toch fijn?! Wie neem ik in de maling? De biologische klok heeft mij al een keer doen afleiden van het innerlijke stemmetje. Ik kan niet voorzichtig genoeg zijn. Immers is er nu mijn kind die ik geen 'nare spanningen' meer wil aan doen. Die bij mij voortvloeien op mijn eigen geest en gedrag. En die doorwerken op de gehele relatie en sfeer.

Nou C'est Moi, dat ben ik

C'est Moi
Berichten: 12
Lid geworden op: di apr 22, 2014 9:34 pm

Sounds like music

#2 Bericht door C'est Moi » zo apr 27, 2014 4:14 pm

Beste allemaal,

Ik dacht wellicht is het leuk om ook muziek toe te voegen.
Toevallig kwam ik dit nummer van Diana Ross tegen welke ik met jullie wil delen.
Http://vimeo.com/m/47395751
Geeft mij weer een boost om door te gaan met waar ik ben geeindigd.
Muziek helpt mij! Jullie vast ook?

Groetjes,

C'est Moi

C'est Moi
Berichten: 12
Lid geworden op: di apr 22, 2014 9:34 pm

just be you

#3 Bericht door C'est Moi » zo apr 27, 2014 8:50 pm

Ik ben geloof ik begin dit jaar, (houd me ten goede hoor),Marian Palsgraaf op internet tegen gekomen
Zij heeft een website www.justbeyou.nl
Waarop zij heel goed kan aangeven hoe je meer van jezelf kan gaan houden.
Mij geeft zij goede handvaten. Wellicht ook iets voor jou?

Groetjes,

C'est Moi :wink:

Anna
Site Admin
Berichten: 18422
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

#4 Bericht door Anna » ma apr 28, 2014 12:45 pm

Hallo C'est Moi. Ik heb even jouw berichten bij elkaar in een topic gezet. Anders wordt de Onderwerpenlijst zo lang, als je voor ieder bericht een nieuw topic aanmaakt.

Heb je trouwens de informatie gelezen over dit Norwoodgroep Forum bij "Welkom! en lees hier meer over dit forum"? (bovenaan bij het Gastenboek en ook bij het Prikbord)

Weet je dat er ook een besloten groep is? Je schrijft nu je berichten aldoor op het open forum gedeelte, dat voor iedereen toegankelijk en leesbaar is.

Groeten, Anna

C'est Moi
Berichten: 12
Lid geworden op: di apr 22, 2014 9:34 pm

#5 Bericht door C'est Moi » ma apr 28, 2014 9:00 pm

Hoi Anna,

Ja kwam het tegen op forum dat er ook een besloten forum is.
Ik zelf heb het gehele boek niet gelezen. Aldus het laatste gedeelte met de groepen
enzo. Ik vond het al heftig en confronterend en bevestigend genoeg tot dus verre.
Ik heb boek via de bieb geleend. Ga het boek zelf halen via de boekhandel denk ik maar zo. Als ik toe ben aan het besloten forum gedeelte dan zal ik je een mailbericht sturen. Dank je voor verplaatsen van mijn berichten onder mijn naam.

Fijne avond,

C'est Moi

Anna
Site Admin
Berichten: 18422
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

#6 Bericht door Anna » wo apr 30, 2014 4:05 pm

Is goed.
En het boek is een goede aanschaf. Dan kun je er zo vaak in kijken als je zelf wilt. En alles onderstrepen en aantekeningen in maken (doe ik zelf altijd).
Groeten, Anna

C'est Moi
Berichten: 12
Lid geworden op: di apr 22, 2014 9:34 pm

#7 Bericht door C'est Moi » vr mei 02, 2014 5:39 pm

Goede tip dank je Anna.

Beste allemaal,

Wel wil ik nog een aanvulling doen op mijn voorstel rondje.
Want de partners komen er hierboven niet zo goed vanaf.
Ik wil namelijk niet suggeren dat ik beter ben als hen.
Zij zijn immers voor mij mensen geweest die mij leuk of niet leuk
hebben gebracht waar ik nu ben. Het is een harde leerschool geweest.
Maar er zijn daardoor ook goede aanvullingen gekomen aan mij en in mijn leven.
Het duurt alleen even eer je dat op deze manier kan bekijken.

Groetjes, C'est Moi

Plaats reactie