Fora voor slachtoffers van mensen met de narcistische persoonlijkheidssstoornis

Voor reacties en suggesties e.d.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Daantje
Berichten: 1721
Lid geworden op: di apr 18, 2006 5:32 pm
Locatie: Woerden
Contacteer:

Fora voor slachtoffers van mensen met de narcistische persoonlijkheidssstoornis

#1 Bericht door Daantje » zo nov 06, 2016 12:01 pm

Het is uitkijken op fora voor slachtoffers van ...

Als onvrijwillig slachtoffer, gelukkig nu alweer lang geleden, werd ik plots uitgemaakt voor precies dat, wat ik zelf had verteld waar ik voor uitgemaakt werd door iemand die was opgestookt door een NPS-er. Natuurlijk niet recht in mijn gezicht.
En nu is op dat forum iedereen die echt liefde voor medelotgenoten had, daar weggepest. Mede door zaken te verdraaien, zodat niemand meer iets met ze te maken wil hebben. Kijk, zo kan een NPS-er te werk gaan. Lief doen, maar ondertussen. Iedereen die er is ingetuind, die is daar nog. En zij gaan nóg een keer slachtoffer worden van een NPS-er.

"Heel vreemd," vertelde iemand me. "Zij zette altijd in mijn agenda dat ik die en die dag een cadeautje moest kopen. Een cadeau, van 100 euro minimaal. Dan was zij jarig!" Logisch, zei ik. Stel dat de NPS-er er achter moet komen dat je helemaal geen zin hebt in haar verjaardag. Of stel dat je haar verjaardag vergeet. Een vogel in een kooi die open staat en niet naar buiten durft. En zo nooit te weten komt of ze kan vliegen.

Dat is het hele verhaal erachter. Een forumleidster voor slachtoffers van NPS-ers, die als slachtoffer van NPS-er daar is gekomen. Die maakte zelf een slachtoffer, was zelf NPS-er. Zodra ze maar denken: jij hebt mij door, zelfs al heb je nooit verkeerde bedoelingen: zij jagen iedereen van ze weg als ze maar denken afgewezen te zullen worden.

Dus pas op voor fora voor slachtoffers van NPS-ers. Ze houden nu eenmaal van macht, en over wie is meer macht te krijgen, dan over slachtoffers van NPS-ers. Die zijn namelijk niet zo sterk meer!

Voorzichtig maar hoor.

Plaats reactie