Verslaafd aan David

Voor reacties en suggesties e.d.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Mrs. Pickwick

Verslaafd aan David

#1 Bericht door Mrs. Pickwick » zo sep 24, 2006 5:03 pm

Hoi co-collega's,

ik ben een relatieverslaafde. Voor het gemak noem ik hem David, hij is mijn collega en een vriend. Ik ben annex dwangneuroot, hoewel ik een relatieverslaving ook wel een neurose vind omdat ik alleen maar aan hem kan denken. Hij is mijn obsessie. Zo'n twee jaar geleden is het begonnen en ik herinner me dat anderhalf jaar geleden mijn leven niet meer leefbaar was. Ik lag hele nachten aan hem te denken en dan vooral aan wat ik mogelijkerwijs fout had gedaan of wat ik zou moeten doen om maar bevestiging van hem te krijgen. Inmiddels gaat het al veel beter en wordt de relatie gelijkwaardiger, maar ook dat doet pijn. Elke dag is een beetje afscheid nemen, een beetje rouwen, een beetje beseffen dat je ergens naar verlangt wat je niet kan krijgen. O het is wel goed voor me hoor, mijn zelfvertrouwen stijgt met sprongen, ik mag trots zijn op mezelf... maar het verlangen is nog zo groot :cry: Herkent iemand dit?

Groetjes,

Mrs. Pickwick

Anna
Site Admin
Berichten: 18467
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

#2 Bericht door Anna » zo okt 08, 2006 1:14 pm

Hallo Mrs. Pickwick,
Er heeft nog niemand op jouw bericht gereageerd, en dat is niet omdat niemand zich herkent in wat jij schrijft, want ik denk dat het meeste juist heel herkenbaar is voor ons allemaal! maar wij wisselen persoonlijke ervaringen uit op het besloten forum, de Online Norwoodgroep (zie voor informatie hierover bij 'Online Norwoodgroep' op dit forum). Het Gastenboek is een open forum waar iedereen kan meelezen, en daarom niet zo geschikt voor dit soort persoonlijke intieme ontboezemingen.
Groetjes, Anna

Plaats reactie