kennis maken

Voor reacties en suggesties e.d.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
jose1963
Berichten: 2
Lid geworden op: do apr 19, 2007 12:17 pm
Locatie: Eindhoven

kennis maken

#1 Bericht door jose1963 » do apr 19, 2007 12:49 pm

Hallo,

Ik hoorde vorige week voor het eerst van 'Norwood vrouwen'. Daar ben ik er ook een van. Herkende mezelf meteen toen ik vandaag voor het eerst de site bezocht. Ik wil graag alles leren wat er maar te leren valt. Ik voel dat ik daarvoor op de juiste plek ben gekomen.
Ik ben 5 jaar getrouwd geweest met 'een foute' man. Heb zelf de stap genomen om een eind aan het huwelijk te maken. Nu bijna 8 maanden geleden. Het voelt als de juist beslissing. Ben hier gelukkig ook echt van overtuigt. Maar mis hem wel. Ook al was het 'fout'
:?

José

sylvia
Berichten: 584
Lid geworden op: wo mei 17, 2006 9:58 am
Locatie: Brabant

Re: kennis maken

#2 Bericht door sylvia » do apr 19, 2007 2:14 pm

jose1963 schreef:Hallo,

Ik hoorde vorige week voor het eerst van 'Norwood vrouwen'. Daar ben ik er ook een van. Herkende mezelf meteen toen ik vandaag voor het eerst de site bezocht. Ik wil graag alles leren wat er maar te leren valt. Ik voel dat ik daarvoor op de juiste plek ben gekomen.
Ik ben 5 jaar getrouwd geweest met 'een foute' man. Heb zelf de stap genomen om een eind aan het huwelijk te maken. Nu bijna 8 maanden geleden. Het voelt als de juist beslissing. Ben hier gelukkig ook echt van overtuigt. Maar mis hem wel. Ook al was het 'fout'
:?
José
Welkom Jose,

Welkom hier; er valt veel te delen en uit te wisselen is mijn ervaring. Ik herken dat je voelt dat de beslissing juist is maar dat tegelijk het gemis aan hem er ook is. Voor mij was het belangrijk te erkennen dat allebei die gevoelens in mij leefden (en nog leven soms), maar dat dat niet betekent dat ik mijn besluit wil terugdraaien. Moedig van je hoor, al 8 maanden verder.
Liefs Sylvia

Plaats reactie