puinhoop

Voor reacties en suggesties e.d.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
gina
Berichten: 3
Lid geworden op: di feb 19, 2008 2:28 pm

puinhoop

#1 Bericht door gina » di feb 19, 2008 2:52 pm

Hallo allemaal, ik wil me graag even voorstellen. Ik ben Gina (niet mijn echte naam), getrouwd en we hebben een baby. Mijn leven is een puinhoop. Ik ben er vorig jaar achtergekomen dat mijn man verslaafd is en ineens viel het kwartje. Mijn ex-man bleek na 10 jaar ook verslaafd te zijn zonder dat ik dat die eerste jaren heb geweten en mijn eigen moeder was ook verslaafd. Deze drie mensen hebben allemaal verschillende verslavingen, maar het is toch wel apart dat deze drie mij nu net zo dicht na staan, dacht ik toen.

Ik heb me toen afgevraagd: wat doe ik toch fout? Ik weet het nog steeds niet, maar ik las in een oude Psychologie Magazine die ik vorige week in handen kreeg over het boek "Als hij maar gelukkig is" Deze titel was zo treffend, evenals de bijbehorende beschrijving van het boek. Ik heb hem vandaag net in huis gekregen en me hier geregistreerd. Ik ben net begonnen met lezen maar dat is lastig met een baby om je heen (werkelijk een schatje!) dus ik moet het hebben van zijn slaapjes overdag. Ik twijfel of ik het boek open en bloot op tafel moet laten liggen of dat ik hem even apart moet houden uit zicht voor mijn man. Ik ben bang voor zijn reaktie en daar zie ik ontzettend tegenop omdat onze relatie op dit moment zeer gespannen is.

Ik hoop jullie te leren kennen en van jullie te leren.

Groetjes, Gina
ik begin bij mij

riekje
Berichten: 363
Lid geworden op: zo jun 11, 2006 2:55 pm
Locatie: overijssel

#2 Bericht door riekje » zo feb 24, 2008 10:30 pm

welkom gina...

ik hoop dat je veel zult leren/hebben aan oa deze site.
Zelfs een weg van duizend mijl begint met een enkele stap

Anna
Site Admin
Berichten: 18467
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

#3 Bericht door Anna » ma feb 25, 2008 11:40 am

Hallo Gina,
Ik kan alleen maar tegen je zeggen: probeer het boek helemaal te lezen en als je jezelf erin herkent ga dan het herstelprogramma volgen (beschreven in hoofdstuk 10).
Groeten, Anna

Plaats reactie