even voorstellen

Voor reacties en suggesties e.d.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
888jonneke

even voorstellen

#1 Bericht door 888jonneke » di feb 19, 2008 3:33 pm

gegroet allemaal,
ik ben Jonneke ,wordt in maart 60.
Ik ben 30 jaar getrouwd geweest en had eindelijk de moed om voor mezelf te kiezen en ben nu al bijna 8 jaar gescheiden.
Dat ik hier ben terecht gekomen is omdat ik al een tijdje wist dat het zo niet meer ging.
Ik ben met het lezen zoveel herkenning tegen gekomen en ook het boek:Als hij maar gelukkig is deed me beseffen dat er weer eens hard aan mij gewerkt moest worden en dat het deze keer moeilijk zou zijn.
Ik heb diverse relaties achter de rug .
Mijn fout is dat ik de ander weer naar de ogen kijk ,mezelf pijn doe en vervolgens besef dat ik relatie verslaafd ben(komt ook grotendeels uit mijn jeugd voort).Ik heb sinds 3 maanden weer een vriend die gestruikeld over mijn gewoontes en mij er attent op maak dat ik aan mezelf moest gaan werken en er gelukkig begrip voor heeft.
Mijn probleem is dat ik de hele tijd aandacht nodig heb ,dat ik met hartkloppingen en angst 's avonds bij de telefoon zit te wachten tot hij belt.
Hij heeft me verboden te bellen omdat ik volgens hem telefoon verslaafd ben,dat is ook zo.
Bovendien lijd ik aan verlatingsangst en ook de nodige dosis wantrouwen ,want ja ,ik ben al zo vaak voor de gek gehouden.
Ik wil nu echt van deze verslaving afkomen.
Ik ben verder een sterke persoonlijkheid ,heb in 3 jaar twee maal kanker gehad ,ik ga niet in details want dat zou heftig kunnen zijn ,maar wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat ik met de kanker beter wist om te gaan als met mijn relaties.
Professionele hulp buitenshuis kan ik mij financieel niet veroorloven .
Ik heb vertrouwen in de Norwoodgroep.
Tot zover over mij.

Lieve groet voor allen .
Jonneke

gina

even voorstellen

#2 Bericht door gina » di feb 19, 2008 5:57 pm

Welkom Jonneke,

Wat goed van je dat je hebt durven breken met je toenmalige man, zeker na 30 jaar! Dapper ook dat je nu dieper wilt gaan onderzoeken wat er aan de hand is.

Groetjes, Gina
[/quote]
ik begin bij mij

Plaats reactie