relatieverslaafd of houden van

Voor reacties en suggesties e.d.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
essie
Berichten: 4
Lid geworden op: do dec 18, 2008 9:19 pm
Locatie: overijssel

relatieverslaafd of houden van

#1 Bericht door essie » za dec 20, 2008 9:44 pm

hallo,

ik ben al een tijdje bezig mijn relatie te verbreken en heb nu het boek besteld van als hij maar gelukkig is,deze kan ik volgende week ophalen.Mijn partner is verslaafd aan alcohol,coke en sex.daar naast is hij echt heellief,maar goed dat doet er ook niet toe,waar het mij nu omgaat is dat alles zo gauw omgezet word in relatieverslaafd,maar waar blijft dan het houden van.

groetjes essie

Anna
Site Admin
Berichten: 18468
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

#2 Bericht door Anna » zo dec 21, 2008 11:37 am

Hallo Essie,
Welkom! En: als je het boek leest zal je veel duidelijk worden.
Groeten, Anna

essie
Berichten: 4
Lid geworden op: do dec 18, 2008 9:19 pm
Locatie: overijssel

relatieverslaafd of houden van

#3 Bericht door essie » di dec 30, 2008 10:33 pm

Hoi Anna,

Ik heb het boek uit gelezen en word er idd al een stukwijzer van.Ik heb nu ook een afspraak met een psycholoog maar zou nu ook wel graag deel willen nemen in het forum.Hoe gaat dat in zijn werk?

groetjes Essie

jessie3
Berichten: 1908
Lid geworden op: di jan 02, 2007 10:43 pm
Locatie: Gelderland

#4 Bericht door jessie3 » wo dec 31, 2008 5:45 pm

Welkom Essie,

Ik denk dat Anna misschien je bericht over het hoofd heeft gezien, meestal reageert ze dezelfde dag. Wanneer je het nog niet hebt gezien, en of ze nog niet heeft gereageerd,
bovenaan bij gastenboek staat hoe je Anna kunt mailen om toegang te vragen tot het Forum.

Fijne avond,

groetjes Jessie

essie
Berichten: 4
Lid geworden op: do dec 18, 2008 9:19 pm
Locatie: overijssel

#5 Bericht door essie » do jan 01, 2009 8:52 pm

hoi bedankt voor je reactie.

Ik heb het geprobeerd maar ik heb een hot mail en daar wil het niet mee aangezien ik geen ander mail adres heb hoe moet ik er mee verder dan

groetjes essie

jessie3
Berichten: 1908
Lid geworden op: di jan 02, 2007 10:43 pm
Locatie: Gelderland

#6 Bericht door jessie3 » do jan 01, 2009 9:37 pm

Dag Essie,

Anna is de enige die jouw mail(adres) ontvangt en ziet. Zij is beheerder van het Forum en kan je toegang verlenen. Op het Forum ben je anoniem, voor alle andere leden. Niemand krijgt jouw mailadres. Ik ben nu twee jaar op het Forum en heb ervaren dat de vrouwen op het Forum respectvol met elkaar omgaan en dat wat je deelt als vertrouwelijk wordt beschouwd. Anna als beheerder bewaakt dit ook dagelijks.
Het is aan jou om de keuze te maken om Anna te mailen. Het is ook mogelijk op het Forum alleen te lezen en zo te leren en ondersteuning te ontvangen zonder dat je je eigen verhaal meteen hoeft te delen. Wat je deelt met de anderen, dat bepaal je helemaal zelf,

groetjes Jessie

essie
Berichten: 4
Lid geworden op: do dec 18, 2008 9:19 pm
Locatie: overijssel

#7 Bericht door essie » do jan 01, 2009 11:24 pm

Hoi hoi,

Ik heb geprobeerd om Anna te mailen maar het verzenden lukt niet.Ik had mijn hele verhaal netjes beschreven en op verzenden gedrukt maar op een of andere manier lukt het niet.
:(

jessie3
Berichten: 1908
Lid geworden op: di jan 02, 2007 10:43 pm
Locatie: Gelderland

#8 Bericht door jessie3 » vr jan 02, 2009 9:51 am

Hoi Essie,

Ik zal Anna een berichtje sturen, houd vol meid :D

groetjes Jessie

Anna
Site Admin
Berichten: 18468
Lid geworden op: vr nov 05, 2004 10:09 pm

#9 Bericht door Anna » vr jan 02, 2009 12:58 pm

essie schreef:hoi bedankt voor je reactie.

Ik heb het geprobeerd maar ik heb een hot mail en daar wil het niet mee aangezien ik geen ander mail adres heb hoe moet ik er mee verder dan

groetjes essie
Hallo Essie,
Welkom! Ik denk dat je het nog een keer moet proberen met de e-mail. Ik denk niet dat het aan hotmail ligt, want de meeste leden van dit forum hebben een hotmail adres. En als het echt niet lukt kun je ook een persoonlijk bericht via het forum sturen, dit kun je doen door onderaan dit bericht op de knop 'pb' te klikken.
Succes.
Hartelijke groet, Anna

Plaats reactie