beste forum bezoekers en norwood vrouwen!
mijn naam is judith en ik ben nieuw op dit forum.
ik heb de laatste twee dagen mijn verhaal, mijn verdriet, mijn afhankelijkheid, mijn lage zelfbeeld aan anna gemaild.
het was een flinke klus!
open minded toegeven dat ik het niet alleen kan.
open minded toegeven dat ik beschadigd ben in mijn jeugd.
open minded toegeven dat ik daardoor in mijn leven dingen gedaan en toegelaten heb....die ik niet verdien, waar ik mij voor schaam..
later zal ik wat meer vertellen over mijzelf, nu is het voor mijn gevoel even genoeg.
ik kreeg van anna een mail dat ik mee mocht lezen in het gesloten forum. het was een prachtig mooi mailtje!
ik mag er zijn, ik hoor er een beetje bij , ik krijg een kans, ik ben het waard!
ik zal jullie berichten met veel respect lezen.
groetjes judith
ik wil mij even voorstellen......
beste jessie,
dank je wel, voor jou berichtje!
door op het forum te lezen, herken ik erg veel ...
er komt dan ook erg veel op mij af op dit moment.
ik probeer wat rust en ruimte voor mijzelf vrij te maken.
alles wat ik lees een plekje te geven....
ik ging in mijn leven altijd zo extreem...TE.......in alles.......
maar deze keuze die ik nu gemaakt heb omdat ik graag in
herstel wil, mag ik op mijn eigen manier en tempo doorlopen.
het is MIJN herstel en dat voelt echt lekker.
al weet ik dat de weg naar een van binnen gelukkig zijnde en met zichzelf gelukkig zijnde judith nog heel erg lang zal zijn.
herken je dit gevoel uit de tijd dat jij besloot aan jezelf te gaan werken jessie?
groetjes judith
dank je wel, voor jou berichtje!
door op het forum te lezen, herken ik erg veel ...
er komt dan ook erg veel op mij af op dit moment.
ik probeer wat rust en ruimte voor mijzelf vrij te maken.
alles wat ik lees een plekje te geven....
ik ging in mijn leven altijd zo extreem...TE.......in alles.......
maar deze keuze die ik nu gemaakt heb omdat ik graag in
herstel wil, mag ik op mijn eigen manier en tempo doorlopen.
het is MIJN herstel en dat voelt echt lekker.
al weet ik dat de weg naar een van binnen gelukkig zijnde en met zichzelf gelukkig zijnde judith nog heel erg lang zal zijn.
herken je dit gevoel uit de tijd dat jij besloot aan jezelf te gaan werken jessie?
groetjes judith
Hallo Judith,
Ja heel herkenbaar. Mijn leven kende hoogtes en heel diepe dalen. Deels trok ik dat zelf aan, ik leefde op adrenaline en kicks.
Het heeft bij mij jaren geduurd voor ik nu kan zeggen dat ik een andere basis heb. Maar ik heb ook het gevoel dat ik er nog lang niet ben. Er is wel wat veranderd. Eerst was het puur overleven, en nu is het leven.
Een leven met nog steed pieken en dalen, maar ik sta daar anders in, en zie het nu als een leerschool waarbij ik steeds meer leer over mijzelf. Daardoor wordt het elke dag leuker en beter,
De tijd nemen is een hele mooie insteek, en daarnaast veel geduld met jezelf.
groetjes Jessie
Ja heel herkenbaar. Mijn leven kende hoogtes en heel diepe dalen. Deels trok ik dat zelf aan, ik leefde op adrenaline en kicks.
Het heeft bij mij jaren geduurd voor ik nu kan zeggen dat ik een andere basis heb. Maar ik heb ook het gevoel dat ik er nog lang niet ben. Er is wel wat veranderd. Eerst was het puur overleven, en nu is het leven.
Een leven met nog steed pieken en dalen, maar ik sta daar anders in, en zie het nu als een leerschool waarbij ik steeds meer leer over mijzelf. Daardoor wordt het elke dag leuker en beter,
De tijd nemen is een hele mooie insteek, en daarnaast veel geduld met jezelf.
groetjes Jessie