met een gevoel van enorme diepe schaamte wil ik me toch even aan jullie voorstellen.
ook ik ben relatieverslaafd
na 2,5 jaar in een destructieve relatie gezeten te hebben, geestelijk, lichamelijk vernedert te zijn en er een kindje aan overgehouden te hebben en mezelf finaal te zijn verloren ben ik gaan googlen omdat ik graag genezen wil.
Momenteel loop ik met angsten rond.
Bang dat ik mezelf van het leven ontneem, niet dat ik het wil maar omdat ik bang ben geworden voor mezelf. dat het knopje ineens omgaat en ik dingen zou doen die niet meer zijn terug te draaien.
Ik was vroeger een sterke, warme, liefhebbende vrouw maar daar ben ik enkel nog een schim van.
ik kreeg klachten, zowel geestelijke uitputting, haaruitval, gewichtsafname (maar liefst 20 kg), geen eigenwaarde meer, grenzen die ik telkens verlegde en nog verleg...
dit is nog maar een klein beetje van een hele grote waslijst.
Hóe ik ook probeer om los te komen, ik faal.
ik heb de kracht niet meer om het alleen te doen, buiten deze destructieve relatie waar ik mijn hele hebben en houden in stak, heb ik ook nog andere belangrijke zaken die me parten spelen en ik maar zwakker en zwakker word ipv sterker.
mijn partner heeft borderline, en veel narcistische karaktertrekken.
ook negeer ik maar steeds mijn innerlijke stem die me steeds zegt, Jasmijn dit lukt niet en zal nooit lukken maar heb tevens nog nooit zoveel van een man gehouden.
hoe meer ik mijn best doe om hem te laten zien dat ik werkelijk oprecht van hem houd, hoe meer hij me vernedert, negeert, kleineert etc etc.
Ik hoop bij jullie de steun te vinden om erbovenop te komen en dit hoofdstuk nu eens voor nu en altijd te mogen afsluiten.
lieve groetjes van jasmijn