daar ben ik idd ook benieuwd naar......sakura schreef:Hoe gaat het nu met de Norwoodgroep in Haarlem? Is die ooit opgezet? Anders denk ik eraan om er eentje op te zetten dus als er eentje is hoor ik het graag!
Norwoodgroep in Haarlem?
Re: Norwoodgroep Haarlem
Norwoodgroep in Haarlem
Hoi lotgenoten!
Vorig jaar ben ik met intiatiefneemster Brigitte van dit forum en nog 2 belangstellenden samen geweest om te overleggen over het opstarten van een Norwoodgroep in Haarlem.
Omdat Brigitte een drukbezet leven heeft heb ik aangeboden de Norwoodgroep (event.voorlopig) bij mij thuis onderdak te geven.
Helaas kwam er niemand op bezoek/ opdagen op de afgesproken avond. Toen heb ik het plan teleurgesteld op een zijspoor gezet en heb er geen energie meer ingestoken.
Jammer, want ik zou graag voor mezelf en met jullie een Norwoodgroep willen opzetten en ik ben ook bereid om daar energie in te steken.
We hebben elkaars inbreng en ervaring nodig om het proces van herstel in te gaan en om tijdens dit proces ook daadwerkelijk te groeien.
Ik heb ervaring met 12 stappen en 12 tradities-zelfhulpgroepen en ik ervaar dat het doen van de 12 stappen essentieel is om tot herstel van een verslaving te komen. De 12 stappen geven mij houvast en overzicht en ik ben dankbaar dat een dergelijk programma is gemaakt en dat wij dit kunnen gebruiken.
Zouden diegenen die oprecht het verlangen hebben te herstellen van hun relatieverslaving en die een groep willen bezoeken in Haarlem mij willen kontakten op sasenstijn2@hotmail.com?
Laten we nu gewoon eens beginnen met die groep!!
groeten en tot gauw ziens
Schommel
Vorig jaar ben ik met intiatiefneemster Brigitte van dit forum en nog 2 belangstellenden samen geweest om te overleggen over het opstarten van een Norwoodgroep in Haarlem.
Omdat Brigitte een drukbezet leven heeft heb ik aangeboden de Norwoodgroep (event.voorlopig) bij mij thuis onderdak te geven.
Helaas kwam er niemand op bezoek/ opdagen op de afgesproken avond. Toen heb ik het plan teleurgesteld op een zijspoor gezet en heb er geen energie meer ingestoken.
Jammer, want ik zou graag voor mezelf en met jullie een Norwoodgroep willen opzetten en ik ben ook bereid om daar energie in te steken.
We hebben elkaars inbreng en ervaring nodig om het proces van herstel in te gaan en om tijdens dit proces ook daadwerkelijk te groeien.
Ik heb ervaring met 12 stappen en 12 tradities-zelfhulpgroepen en ik ervaar dat het doen van de 12 stappen essentieel is om tot herstel van een verslaving te komen. De 12 stappen geven mij houvast en overzicht en ik ben dankbaar dat een dergelijk programma is gemaakt en dat wij dit kunnen gebruiken.
Zouden diegenen die oprecht het verlangen hebben te herstellen van hun relatieverslaving en die een groep willen bezoeken in Haarlem mij willen kontakten op sasenstijn2@hotmail.com?
Laten we nu gewoon eens beginnen met die groep!!
groeten en tot gauw ziens
Schommel
probeert los te komen uit zelfondermijnende krachten.
haarlem en omgeving
hallo,
ik heb interesse in een groep in Haarlem. Ik woon in de (ruime) omgeving van haarlem. groet
sally
ik heb interesse in een groep in Haarlem. Ik woon in de (ruime) omgeving van haarlem. groet
sally
"Ik hoor en ik vergeet; ik zie en ik onthoud; ik doe en ik begrijp" (Zen gezegde)
Nieuwe poging??
Het is alweer een tijd geleden dat er is geprobeerd een norwoodgroep in Haarlem op te starten. Ik heb zelf geen ervaring met zo'n groep, maar zou het wel fijn vinden als er een groep zou zijn in Haarlem. Heeft iemand wel ervaring of interesse? Ik woon alleen, dus het zou eventueel ook bij mij thuis kunnen!!
Ik hoor graag van jullie!!
Groetjes Kim
Ik hoor graag van jullie!!
Groetjes Kim
-
maritvisser
zelfhulpgroep haarlem
Mijn naam is Marit. Ik heb deze week het boek 'als hij maar gelukkig is gelezen'. Ik ben erg geschrokken van de overeenkomsten die ik zie in mijn eigen leven! Ik wil hier erg graag aan werken en ben zodoende op zoek naar een zelfhulpgroep in Haarlem. Kan iemand mij vertellen of deze al bestaat of is er iemand die belangstelling heeft deze te starten?
Ik hoor graag van jullie.
groetjes,
Marit
Ik hoor graag van jullie.
groetjes,
Marit
-
SJL-coaching
- Contacteer:
Hallo Marit,
Ik heb jaren een groep geleid in Roosendaal. Recentelijk ben ik verhuisd naar Amsterdam. Ik wil graag een groep oprichten alleen in volg niet zozeer de 12 stappen. Heb je nog interesse?
We kunnen kijken of we een ruimte ter beschikking kunnen vinden. Omdat ik hier nieuw ben heb ik hulp nodig bij heb vinden van een ruimte. Het kan eventueel tijdelijk bij mij thuis, ik woon in Osdorp.
Laat maar weten. Je kunt me mailen op info@sjl-coaching.com
Warme groet,
Slavica Jovanovic
Ik heb jaren een groep geleid in Roosendaal. Recentelijk ben ik verhuisd naar Amsterdam. Ik wil graag een groep oprichten alleen in volg niet zozeer de 12 stappen. Heb je nog interesse?
We kunnen kijken of we een ruimte ter beschikking kunnen vinden. Omdat ik hier nieuw ben heb ik hulp nodig bij heb vinden van een ruimte. Het kan eventueel tijdelijk bij mij thuis, ik woon in Osdorp.
Laat maar weten. Je kunt me mailen op info@sjl-coaching.com
Warme groet,
Slavica Jovanovic
Transpersoonlijke coach & counselor, gespecialieseerd in relatieverslaving, wil graag een Norwoodgroep oprichten in Amsterdam en omg.
Ik wil hier even een opmerking bij plaatsen. Ik juich ieder initiatief toe dat bedoeld is om vrouwen (en mannen) die zich herkennen in de Norwood-problematiek te helpen. Ook als dit door beroepskrachten wordt gedaan. Maar ik vind het wel belangrijk dat duidelijk is of het om een 'zelfhulpgroep' gaat (dat wat Robin Norwood adviseert), of niet.
Een 'zelfhulpgroep' is een groep waar ieder lid komt om aan zichZELF te werken, en die niet door een of meer personen wordt (be)geleid. In een 12 stappen groep (het soort zelfhulpgroep dat Robin Norwood adviseert) wordt gebruik gemaakt van roulerend 'voorzitterschap'; dat betekent dat er iedere keer een andere deelneemster is die de 'agenda' en de tijd in de gaten houdt. Er wordt een vaste 'agenda' gevolgd, er worden gezamenlijk teksten gelezen en er worden ervaringen gedeeld, waarbij geen adviezen worden gegeven, geen vragen gesteld, en geen commentaar gegeven op wat ieder over zichzelf vertelt.
Deelname is in principe gratis.
Voor meer informatie over het waarom van de zelfhulpgroep volgens Robin Norwood:
http://www.norwoodgroep.nl/#_ROBIN_NORW ... PVERLENING
Groet, Anna
Een 'zelfhulpgroep' is een groep waar ieder lid komt om aan zichZELF te werken, en die niet door een of meer personen wordt (be)geleid. In een 12 stappen groep (het soort zelfhulpgroep dat Robin Norwood adviseert) wordt gebruik gemaakt van roulerend 'voorzitterschap'; dat betekent dat er iedere keer een andere deelneemster is die de 'agenda' en de tijd in de gaten houdt. Er wordt een vaste 'agenda' gevolgd, er worden gezamenlijk teksten gelezen en er worden ervaringen gedeeld, waarbij geen adviezen worden gegeven, geen vragen gesteld, en geen commentaar gegeven op wat ieder over zichzelf vertelt.
Deelname is in principe gratis.
Voor meer informatie over het waarom van de zelfhulpgroep volgens Robin Norwood:
http://www.norwoodgroep.nl/#_ROBIN_NORW ... PVERLENING
Groet, Anna
Start groep in Haarlem
Hallo allen, ik weet niet of dit onderwerp nog loopt maar kijk even op het prikbord vandaag geplaatst: start groep in Haarlem woensdag 11 juni
Groetjes, Danielle
Nu ook Norwoodgroep in Haarlem.