Hoi allemaal,
Weet iemand misschien een zelfhulpgroep in (Midden-) Limburg?
En voor het geval die er niet is, zijn er nog meer mensen geinteresseerd om er eentje op te zetten samen?
Groetjes, Angie
zelfhulpgroep in (Midden-) Limburg?
Norwoodgroep Limburg
Hoi,
Ik ben zeker bereid om samen met anderen een Norwoodgroep op te zetten in Limburg. Wie doet mee?
Ik ben zeker bereid om samen met anderen een Norwoodgroep op te zetten in Limburg. Wie doet mee?
nog steeds interesse?
Is er nog steeds interesse in een Norwoordgroep voor (Midden-) Limburg? Ik wil er graag eentje opzetten! Laat even wat van je horen als je mee wil doen!
Groetjes, Angelique
Groetjes, Angelique