sponsor

Voor reacties en suggesties e.d.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
saskia85

sponsor

#1 Bericht door saskia85 » zo okt 21, 2012 9:18 pm

Hallo,

Mijn naam is Saskia en ben vanaf 14 mei begonnen met het 12 stappen programma. Ik vind het allemaal nog stees heel moeilijk en nieuw. Vanuit de kliniek raden ze aan een sponsor te vinden die je kan helpen de 12 stappen te "behandelen".

Kan iemand mij hier misschien mee helpen, of om wat ervaringen uit te wisselen. Ik moet nog een hoop leren.

Ook ben ik ondertussen weer terug in mijn relatie en wil ik hier weer uit maar soms zie ik echt geen uitweg meer.

Groetjes,
Saskia

Anna
Site Admin

#2 Bericht door Anna » ma okt 22, 2012 2:29 pm

Hallo Saskia. Neem je vanuit de kliniek deel aan een groep die werkt met het 12 stappen programma? Of moet je zelf een 12 stappen groep zoeken? Ik ken je problematiek niet, herken je jezelf in de problematiek die beschreven staat in 'Als hij maar gelukkig is' van Robin Norwood? Als dat zo is raad ik je aan deel te nemen aan een Norwoogroep die werkt met een 12 stappen programma, of Al Anon, of CoDA. Of anders de Online Norwoodgroep. Daar kun je ook hulp krijgen bij vragen waar je mee zit (van mij).

Informatie over Norwoodgroepen kun je vinden op mijn website www.norwoodgroep.nl bij 'Landelijke lijst Norwoodgroepen'. Ook informatie over Al Anon (voor partners en familieleden van alcoholisten), ACoA (voor volwassen kinderen van alcoholisten), CoDA groepen (voor codependents) en SLAA (Sex and Love Addiction Anonymous, groepen voor mannen en vrouwen) kun je vinden via mijn website in ditzelfde gedeelte.

Ook op het prikbord van dit Norwoodgroep Forum kun je informatie vinden over Norwoodgroepen: http://www.norwoodgroep.nl/forum/viewforum.php?f=1

En over de Online Norwoodgroep bij mij: anna@norwoodgroep.nl

Hartelijke groet,
Anna Schmitz

Plaats reactie