Norwood groep in Groningen

Voor mededelingen of advertenties, bijvoorbeeld als je wilt weten of er in jouw buurt belangstelling is om een Norwoodgroep te beginnen.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
Roos
Berichten: 1
Lid geworden op: za jan 28, 2006 11:38 pm
Locatie: Groningen

Norwood groep in Groningen

#1 Bericht door Roos » ma feb 06, 2006 8:27 am

Weet iemand van een bestaande Norwoodgroep in Groningen?
Net voor de zoveelste keer een relatie vol van pijn en afwijzing beleefd. Op zoek naar inzicht en verandering.

mayte
Berichten: 1
Lid geworden op: do nov 30, 2006 10:52 pm

#2 Bericht door mayte » do nov 30, 2006 10:53 pm

daar heb ik ook behoefte aan
ook al herken ik alle signalen en ken ik het boek uit mijn hoofd, ik blijf er maar intrappen en gekwetst worden.

trelawny
Berichten: 1
Lid geworden op: di feb 06, 2007 4:05 pm
Locatie: Winschoten

dat zoek ik ook !

#3 Bericht door trelawny » di feb 06, 2007 4:08 pm

Ook ik zou wel willen weten of er een groep in Groningen of omgeving is.

Heb dit boek gelezen op aanraden van mijn Maatschappelijk werkster en het leek wel alsof ik mijn eigen levensverhaal las.
51 jarige vrouw uit het noorden van nederland

Christa
Berichten: 78
Lid geworden op: zo mar 11, 2007 5:08 pm
Locatie: Delfzijl

ja er komt een Norwoodgroep in Groningen!!

#4 Bericht door Christa » zo mar 11, 2007 9:19 pm

ik heb goed nieuws;

deze week komen we voor het eerst bij elkaar met een groepje vrouwen om een Norwoodgroep in Groningen te beginnen!
je bent van harte welkom om met ons mee te doen,

vriendelijke groeten, Christa

Maaike
Berichten: 3
Lid geworden op: zo mei 11, 2008 5:01 pm
Locatie: noord nederland

norwoodgroep

#5 Bericht door Maaike » zo mei 11, 2008 5:17 pm

Heb het boek "als hij maar gelukkig is" twee keer gelezen. Ik heb het helder in mijn hoofd wil zo graag veranderen en deze pijn niet meer voelen.
Ben precies mijn moeder en zij zit al bijna 45 jaar in een slechte relatie en durft nog steeds niets te zeggen. De berichtjes over de groep in groningen zijn al van een tijdje terug zie ik. Is er nog een groep waar ik aan mee kan doen?

riekje
Berichten: 363
Lid geworden op: zo jun 11, 2006 2:55 pm
Locatie: overijssel

#6 Bericht door riekje » zo mei 11, 2008 6:27 pm

nou, als je goed kijkt op deze site dan .....ontdek je vanzelf waar je moet zijn her en der......ik was vorig jaar op zoek naar iets in zwolle...vond daar helemaal niks...maar wel dit;


namelijk;

GroningenOmdat de groep van donderdagavond op dit moment vol zit, start er op dinsdag 11 maart een nieuwe groep, van 19.30 tot 21.00 uur.
Vrouwencentrum Jasmijn
Floresstraat 2/1
De eerste weken is er een begeleidster bij aanwezig, daarna gaat de groep verder als zelfhulpgroep.
De eerste 8 keer kost de groep 30 euro, daarna zijn er geen kosten meer.
Opgeven en informatie bij: Jasmijn Gezond
Telefoon: 050 - 573 33 19
E-mail: gezond@jasmijn.info


veel succes!
Zelfs een weg van duizend mijl begint met een enkele stap

koffie!
Berichten: 4
Lid geworden op: vr okt 03, 2014 6:42 pm

Re: Norwood groep in Groningen

#7 Bericht door koffie! » ma nov 02, 2015 12:53 am

Sinds vorig jaar ga ik naar de Norwoodgroep in Groningen en wil graag op deze plek een update geven over onze groep. Heb je belangstelling of vragen neem dan gerust contact op met Maaike.

Wanneer: Dinsdagavond van 19:30-21:30
Waar : Multicultureel Vrouwencentrum Jasmijn, Floresstraat 2/1 9715HS Groningen
Kosten : Eenmalig 5,00 Euro. Koffie, thee 30 cent.

Ga bij jezelf na hoe gemotiveerd je bent om te werken aan jezelf. De eerste keer dat je komt is bedoeld als kennismaking. Als je vervolgens besluit om je aan te sluiten bij de Norwoodgroep, word je gevraagd om in ieder geval 6 bijeenkomsten bij te wonen. Dit is bedoeld om het veiligheidsgevoel van de groep te vergroten door een te wisselend verloop van komende of gaande vrouwen te voorkomen.
De groep wordt afwisselend door deelneemsters voorgezeten. Je ondersteunt elkaar daarbij. Alles wat in de groep besproken wordt blijft binnenkamers.

Opgeven en info: Maaike Kuipers. Telnr 050-3129740 of 06-18281477
E-mail: m-guardianangel@hotmail.com

Met vriendelijke groet Marieke

Plaats reactie