Dichtsbijzinde groep

Voor mededelingen of advertenties, bijvoorbeeld als je wilt weten of er in jouw buurt belangstelling is om een Norwoodgroep te beginnen.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
MarI

Dichtsbijzinde groep

#1 Bericht door MarI » zo jul 03, 2011 12:09 pm

Ik heb het boek 'Als hij maar gelukkig is' bijna uit; ik heb meer inzicht in mezelf en mijn relatie gekregen en het is hoog tijd voor verdere actie.

Mijn vraag is dan ook, waar kan ik de dichtstbijzijnde Norwood groep vinden die werkt met de 12 Stappen en 12 Tradities? Ik zou het erg fijn vinden als er zo'n groep is die dichter bij mijn woonplaats Ermelo ligt dan Amsterdam, in verband met het verkeer.

Anna
Site Admin

#2 Bericht door Anna » ma jul 04, 2011 2:33 pm

Hallo MarI,

Informatie over Norwoodgroepen kun je vinden op mijn website www.norwoodgroep.nl bij 'Landelijke lijst Norwoodgroepen'. Ook informatie over Al Anon (voor partners en familieleden van alcoholisten), ACoA (voor volwassen kinderen van alcoholisten) en CoDA groepen (voor codependents) kun je vinden via mijn website in ditzelfde gedeelte.

Daar kun je zien welke groep er het dichtst bij jou is. De Norwoodgroep in Utrecht werkt met de 12 stappen en 12 tradities.

Ook hier op het Norwoodgroep Forum prikbord kun je informatie vinden over Norwoodgroepen. Misschien vrouwen die een groep willen opzetten dichter bij jou in de buurt. En je kunt hier ook een oproep plaatsen om een zelf groep op te zetten samen met andere vrouwen.

Hartelijke groet,
Anna

Plaats reactie