ik ga kapot aan die relatie,heb hulp nodig

Voor reacties en suggesties e.d.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
bloemeke

ik ga kapot aan die relatie,heb hulp nodig

#1 Bericht door bloemeke » za jan 19, 2013 9:51 pm

ben 33,moeder van een zoontje
had geen jeugd,een ex man die me al zes jaar mijn kind wil ontnemen,nadien een relatie van 5 j van iemand die ziekelijk jaloers was,20 jaar ouder en dronk (om te ontdekken dat hij bij de hoertjes ging),nu alweer bij een man van 23 jaar ouder,maar kan en durf bijna niet vertellen in welke hel ik nu verkeer,ik heb julllie hulp nodig

Anna
Site Admin

#2 Bericht door Anna » zo jan 20, 2013 12:36 pm

Hallo Bloemeke. Heb je het boek 'Als hij maar gelukkig is' al gelezen? Ben je bezig het herstelplan dat daarin staat te volgen? Neem je deel aan zelfhulpgroepen? Als jij je herkent in de problematiek die beschreven staat in dit boek van Robin Norwood, dit zijn problemen die je niet in je eentje kunt oplossen.

Informatie over Norwoodgroepen kun je vinden op mijn website www.norwoodgroep.nl bij 'Landelijke lijst Norwoodgroepen'. Ook informatie over Al Anon (voor partners en familieleden van alcoholisten), ACoA (voor volwassen kinderen van alcoholisten), CoDA groepen (voor codependents) en SLAA (Sex and Love Addiction Anonymous, groepen voor mannen en vrouwen) kun je vinden via mijn website in ditzelfde gedeelte.

Ook op het Norwoodgroep Forum prikbord kun je informatie vinden over Norwoodgroepen: http://www.norwoodgroep.nl/forum/viewforum.php?f=1

Groeten, Anna

saartje

zelfde probleem

#3 Bericht door saartje » vr jan 31, 2014 10:54 pm

Lieve bloemeke,

Ik heb net mijn verhaal in het kort verteld aan producent, ik heb op haar berichtje ook geantwoord, haar berichtje heet should i stay or should i go?
Misschien wil je hem lezen, misschien herken je iets?
Grts . Saartje

Plaats reactie