Door therapie ben ik aan mezelf gaan werken en gaan opletten hoe ik op bepaalde dingen reageerde. Het was me duidelijk dat ik iedere keer in een relatie stapte die me niet gelukkig maakte ondanks het feit dat ik wilde dat hij gelukkig was en daar ook alles aan deed. Nadat mijn zoveelste relatie (dit keer met mijn beste vriend
Vandaar mijn oproep...
Is er al een Norwoodgroep actief in Zwolle?
Zo ja, ik wil me graag bij deze groep aansluiten. Laat je het me weten met wie ik in contact kan treden? Alvast bedankt!
Zo nee, is er nog behoefte om in Zwolle te starten? Ik stel het volgende voor:
Ik woon dicht bij het station in Zwolle en wil eventueel mijn woonkamer op een nader te bepalen avond beschikbaar stellen. Kosten voor koffie, thee, frisdrank en iets erbij kunnen we delen. Als we een begeleider kunnen vinden, dan kunnen we ook daarvoor de kosten delen.
Ik hoop op een aantal reacties, maar ik heb gelezen dat er met 3 vrouwen al een groepje gestart kan worden, dus dat moet toch lukken. Ik heb geen ervaring met zo'n groep en ben bereid met nog meer onervaren vrouwen in het diepe te springen. Misschien zijn er vrouwen met ervaring in een groep (ver) buiten Zwolle en willen deze graag de overstap maken naar Zwolle om hun expertise met ons te delen. Dus waar wacht je nog op? Meld je aan!
Misschien tot gauw?
Karin